Ik heb een super onregelmatige menstruatiecyclus en dan bedoel ik ook echt HEEL onregelmatig. Soms slaat het wel eens 2 maanden over en de laatste maanden kwam het steeds 2 weken te laat. Mijn laatste menstruatie was 29 november 2009. Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil. Ik heb op 22, 23 en 24 december sex gehad zonder condoom en de dag erna moest ik s'ochtends overgeven. Ik heb nu sinds 2 dagen rare steken in me onderbuik aan de linker en rechter kant en een vreemd vol kloppend gevoel wat nu al de hele dag duurt. Ik heb een test gedaan die je ruime tijd voordat je ongesteld moet worden kan uitvoeren maar deze was negatief. Is de test betrouwbaar aangezien ik zo'n onregelmatige cyclus heb? Zo niet kan iemand mij dan vertellen wanneer ik dan het beste kan testen???
je kunt het beste je langste cyclus aan houden niet van 2 maanden natuurlijk, je kunt ook gewoon elke week een test proberen, en als je het echt niet vertrouwd ff je huisarts bellen misschien kun je langskomen om ff bloed te laten prikken. succes
Ik zou zelf het gemiddelde van al je cyclussen aanhouden en dan testen. Wanneer heb je de laatste test gedaan? En wat zijn je cyclussen?
In de bijsluiters van testen zeggen ze meestal 18 dagen nadat je voor het laatst onbeschermd sex hebt gehad.