Hoi! Ja dat klopt dan toch niet? als het goed is, hoort het alleen die dgn heel positief aan te geven als je heel vruchtbaar bent....ne hoor je het streepje steeds donkerder zien worden...naar mate de vruchtbare periode duurt...maar dacht hooguit 2 dagen!? Ik kan nog steeds niet beginenn...( heb Matcare in huis...) wact nog steeds op mn nod...zit alsweer op dag 43 liefs!
Ik teste zonder groeiende eitjes 5 dagen lang knal positief! Op de dag dat ik naar de gynaecoloog moest omdat ik al maanden niet menstrueerde had ik nog een knal test! En wat bleek? ik had totaal GEEN eigroei en geen eisprong.. Vals positief dus zoals ze heel vaak doen.
Ik heb vorige week 5 KV testen gebruikt, eentje was positief, dus ik dacht dat ik mijn eisprong had gevonden. Dag erna was de test negatief. Maar als je mijn temperatuurkaartje bekijkt, zul je zien dat ik onmogelijk een eisprong heb gehad... Ik ga die KV dingen nooit meer gebruiken. Het is zo jammer dat mijn Mat Care bestelling nog niet binnen is, had al een week geleden bezorgd moeten zijn!
Nou zeg, dat is echt niet normaal! Maar het blijkt wel weer...want ik had positief op 1,2 en 3 dec ovu test! En nu nog steeds niet ongesteld...en heb t/m 22e zw getest en alles negatief...dus mijn ei is ook veel later geweest...als ik na zondag nog nie ongi ben, ga ik weer testen...maar ik koop die kruidvat ook nooit meer...heel vreemd!
Trouwes wat gek...dat je die Matcare nog niet hebt, ik had ze direct de volgende dag! Maar je kan volgens mij de klantenservice bellen ( gewoon extra eisen)
Gelukkig hoef je de komende 9 maanden geen ovutesten meer te kopen. Je eisprong is duidelijk veel later geweest als je nu wel positief hebt getest en de 22e nog negatief. Ik schat zo rond de 17e. Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!
Dankje lief! Ja maar dat is dus blijkbaar wel 14 dgn later dan die testen aangaven! echt gek hoor! Wanneer heb jij nou je ei?
heel erg bedankt!! stil cant believe it!....en echt heel raar...gister werd ik heel klein btj misselijk ....dacht van de honger! En nu vandaag veel meer...komt volgens mij gewoon omdat ik het nu weet...echt raar hahaha