kruidvat ovulatie testen niet goed? Ervaring graag en zie foto

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Klopt helemaal Baby Angel, dat had ik al een paar keer gezegd :D
    En dat ik te vroeg heb getest voor NOD, ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik kan testen is dat zaterdag of volgende week woensdag?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En een linea Nigra zegt ook helemaal niks en komt vaak later pas in de zwangerschap tenzij je nu al een aantal maanden zwanger bent.....

Sommige vrouwen hebben standaard een linea nigra/alba en zijn echt niet zwanger.

Ik denk nog steeds dat je lichaam weer op gang moet komen na de prikpil en dat kan helaas erg lang duren na stoppen van de prikpil. Dat is de hoofdreden dat artsen de prikpil niet voorschrijven aan vrouwen die op korte termijn zwanger willen worden.

Desondanks hoop en duim ik dat je gauw zwanger mag zijn danwel een cyclus mag hebben.

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dat hoop ik ook voor mezelf of een cyclus. De rest laat ik even in het midden. Maar moet ook zeggen dat je een zwangerschapslijn kan krijgen nog voor NOD. Lees maar:
    Linea Nigra » Jillxox | voor zwangeren en ouders

Ik ga het voor de rest afwachten en kijken wat er gebeurd. Er zijn meerdere veranderingen bij mij te zien overigens.

Waarom eigenlijk zou het volgens jouw totaal geen waarde hebben die zwangerschapsstreep? Heb je daar een speciale reden voor?

Hij loopt helemaal van mijn navel naar beneden en is breder geworden.

En oja, ik heb hem gekregen en geen standaard lijn. Heb ze wel gekregen tijdens mijn vorige 4 zwangerschappen. Dat dan weer wel :)

Deel Deze Pagina