Kruidvat ovulatietest teststreepje iets lichter dan controlestreepje, toch zwanger!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dientjee, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientjee

Dientjee Lid

26 jun 2016
    7
    0
    1
    Hoi dames,

Sinds juni gebruik ik ovulatietesten. Ben begonnen met testpoint van Etos, hier kreeg ik 2 rondes geen positief resultaat dus blijkbaar geen eisprong. Afgelopen maand de kruidvat ovulatietesten gebruikt. 2 weken geleden een donker streepje maar net lichter dan de controlestreep. Wist dus niet of ik deze als positief moest beschouwen. Wel gemeenschap gehad op die dag en de dag erna. De dag erna was ie alweer lichter. Had dus weinig hoop maar nu 2 weken later toch een positieve zwangerschapstest. Het kan dus wel! :)

Bijgevoegde bestanden:

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dit is een ovulatietest geen zwangerschapstest kan dus zijn dat je eisprong nu is

3. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Dit is inderdaad een ovulatie test..

4. xwendyhx

xwendyhx Niet meer actief

Ik denk dat dit de ovulatietest van 2 weken geleden is ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Denk idd dat dit de ovulatietest is waar ze het over heeft in haar bericht om ons te laten zien.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Dientjee

Dientjee Lid

26 jun 2016
    7
    0
    1
    Ja klopt dit is de ovulatietest, volgens de bijsluiter zou deze niet positief zijn maar donkerder is ie bij mij niet geworden. Dank jullie wel!

Deel Deze Pagina