Kruidvat ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lvp, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    De onderwerpen die ik zojuist heb opgezocht in het archief zijn helaas gesloten, vandaar toch maar dit topic. Ik zit nu op de helft van mijn cyclus en ik zou zo langzaam aan toch wel een positieve test hebben verwacht. Met name omdat ik altijd rond mijn eisprong ongi-krampen heb en dat is momenteel. Toch wijst de test nog steeds negatief uit. Nu lees ik hier veel negatieve verhalen over de Kruitvat test en ik geloof dat ze bij mij dus ook niet werken. Gelukkig hebben we wel gewoon vanaf dag 8 om de dag geklust dus ik ga er vanuit dat ik mn ei niet heb gemist. Natuurlijk gaan we nog ff door en hoop ik 'm ook niet te missen. Ik stop nu iig met de Kruidvat testen en ga op zoek naar een andere test. Helaas is mijn man niet zo'n voorstander van ovu-testen dus de volgende test wordt mijn geheimpje :) (alles weten maakt niet gelukkig).

2. 4days

4days Niet meer actief

Maar kruidvat testen staan er eigenlijk alleen om bekend dat ze vals positief geven hoor, dus als ze tot nu toe negatief zijn is de kans ook zeer groot dat je nog geen ei hebt gehad. Bij mij werken ze overigens gewoon perfect.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bij mij gaven ze vals positief, zelfs tijden mijn ongie.
    Ik gebruik nu de digitale van CB, super duidelijk

Deel Deze Pagina