kruidvat ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door snoet, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, dat begrijp ik wel ja! En ik moet ook eerlijk toegeven dat als ik naar mijn rijtje van zwanger en kids kijk deze wel duidelijker zijn (in ieder geval beter te interpreteren)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik vind de KV ovutesten iig buitengewoon zonde van je geld!

Dan geven die van zwanger&kids toch echt meer duidelijkheid en kosten aanzienlijk minder.

3. Steenbok81

26 mrt 2012
    52
    0
    0
    Werk 36 uur per week in de hulpverlening.
    Rijswijk
    Heb ook de testen van KV gekocht voordat ik de negatieve verhalen las. Op 2-5, 3-5, 4-5, 5-5 getest en vandaag (7-5) ook.

De eerste 4 allemaal lichter dan controle streep, zoals meer meiden. Vandaag een streep die donkerder is dan controlestreep.... ben benieuwd. Waag het er vandaag gewoon nog even op ;) Heb vorige week behoorlijke buikpijn gehad vandaar mijn test op 2-5. Ook vandaag weer behoorlijke buikpijn. Zit met kruik tegen mijn buik op de bank.... Daarom laatste test gedaan. Ben benieuwd, zit op dag 24 vandaag.

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames zat even mee te lezen met jullie verhaal... Heb zelf ook eens gegoogled welke nou beter zijn en dat vrschilt echt per vrouw. Lees ook vaak genoeg dat vrouwen de clear blue testen niks vinden en daarbij zijn ze ook flink prijzig. Vaak testen vrouwen ook op de verkeerde dagen waardoor ze denken dat de testen niet werken. Maar het fijn om te lezen dat veeel vrouwen wel zwanger zijn geworden dmv testen... hoop dat zelf ook te gaan doen wanneer ik eindelijk is vruchtbaar ben.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Meid... je moet altijd eerder beginnen met testen dan dat je denkt vruchtbaar te zijn...

Op verkeerde dagen testen kan haast niet.

Ik zou eerder zeggen dat het onkunde en onwetendheid van de gebruiker is dan op verkeerde dagen testen.

Ik verbaas me er sowieso steeds vaker over hoe weinig sommige dames hier over voortplanting weten....

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik Zit ook op een ander forum en ja daar verbaas ik me ook over!! Eerst sex hebben en achteraf zeggen oeps ik ben zwanger.

Ik heb de prikpil gebruikt en zelfs na een kuurtje primolut geen ongi gehad. Dus heb dus steeds geen eisprong. Dus testen zou in mijn geval waarschijnlijk zinloos zijn.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hoezo... als je nog geen ei hebt gehad zou die in theorie nog kunnen komen...

Het kan wel zijn dat je je scheel betaald aan alle testen, maar toch... dus zolang je nog geen ongi hebt gehad zou je theoretisch dus nog je ei kunnen krijgen.

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook op een ongi.. Want dan weet ik dat ik eindelijk een eisprong heb gehad. Daarom is testen voor mij nog niet nodig. Kan nog maanden duren voordat ik een eisprong heb. Maar moet binnen twee maanden wel een ongi krijgen van de HA anders wordt ik doorgestuurd.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    oh ok

Deel Deze Pagina