Ik ben een dag over tijd heb een kruitvat test gedaan iemand Hier ervaring mee? Ik wil dus weten kan ik voorzichtig blij zijn? Heb een foto in de bijlage. Groetjes Romy
Wi niet dat je verdrietig word maar deze testen moet je niet geloven, hoor slechte ervaring over Deze test. Koop eens kv2v5, hoop dat je zwanger bent meid xxx
Ondanks dat de plus testen van het kv niet altijd betrouwbaar zijn met lichte/vage strepen, is dit wel een duidelijk resultaat en durf ik je makkelijk te feliciteren! Gefeliciteerd!!!
Ik zie m ook heel duidelijk! Lijkt me teveel voor een vals positieve of indroger. Morgen voor de zekerheid kv 2v5 dan weet je het zeker! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Je bent overtijd en de trst is best duidelijk dus ik geloof er wel in. Als die lichter was en voor je nod (wat bij de meeste vals positieve testen vaak geldt) dan was het een ander verhaal. Maar ik zou er wel vandaag of morgen eens een keuidtvat 2 voor 5 tegenaan gooien
Deze bleef bij mij echt omowit bij geen zwangerschap. Ik durf je dus wel te feliciteren. Hopelijk lopen de testen mooi op.