Hoi Dames, 4 oktober was mijn laatste menstruatie. Normaal is mijn cyclus duur 30 dagen. De maand augustus een hele cyclus overgeslagen. Sinds maart gestopt met de pil. Dit is de eerste maand met ovulatietesten. Ik ben op 14 oktober begonnen omdat ik totaal niet weer wanneer mijn eisprong is. Kunnen jullie aan de hand van de foto's zien of ik uberhaup een eisprong heb (gehad) en welke dat dan zou zijn? Alvast heel erg bedankt. * Helaas krijg ik de bestanden niet geupload, ze zijn te groot. Kan ze alleen via app versturen
Jeetje Ganesh dat is inderdaad erg lastig te zien zo. Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Ze zijn allemaal zo duidelijk. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen 24-10 anders volgende ronde die testjes proberen die een smiley geven is wat duidelijker misschien in jou geval?
Dankje Nessa, Ik zelf dacht de 18e maar die van vandaag is ook hetzelfde. Ik ben niet zwanger want ben echt flink ongesteld geweest. Ik weet het ook niet meer. Vanaf de 14e hebben we in ieder geval om de dag sex gehad. Vanaf morgen heb ik 4 avonddiensten dus dan houdt het op tenzij ik natuurlijk een dementerende man op het werk lastig ga vallen haha
Ik zou toch eens zw. Test doen. Ook al ben je flink ongesteld geweest. Dit zijn wel felle strepen telkens. Geen pijl op te trekken. Ik hoop dat je zwanger bent en anders zou ik t echt niet weten..sorry
De kv ovu staat er om bekend wel eens heel lang vals posi te geven Dus mocht een zw test negatief zijn dan zou ik een ander merk ovu gaan doen.
Bedankt voor jullie advies. Ik zal als het deze ronde niet raak is andere ovulatietesten gaan gebruiken.
Maar ga je een zwnagerschapstest doen? Want ik ben het wel eens met velen. Jouw strepen zijn echt al heeeeeel lang dik. Dat is toch wel vreemd! Even Kruidvat 2v5 er tegenaan en je hebt je antwoord. 😊
Ik had er nog 1 liggen, net gedaan. Zoals ik al vermoedde niet zwanger, echt omo wit. Nu afwachten tot 3 november en dan maar andere proberen. Welke ovulatietesten raden jullie aan?