Hey meiden! Vrijdag is mijn dag waarop ik ongesteld moet worden. Mijn vriend en ik waren een beetje aan het dollen vandaag... Ik moet heel vaak plassen. 3 weken geleden zijn we in Spanje geweest en omdat ik dacht dat ik zwanger kon zijn hebben we daar toen een test gekocht, maar eenmaal thuis was ik ongesteld, dus die test hebben we bewaard. Mijn vriend dus vandaag, volgens mij ben je zwanger, doe gewoon die test! Ok, kan geen kwaad, dus ik getest en tot onze grote verbazing 1 duidelijk en 1 (heel) vaag streepje te zien. Ik had in de kast ook nog 2 oude testen liggen, over de datum, maar ook die toch even gebruikt. De 1 bleef helemaal wit, die deed het dus niet meer en op de andere 2 streepjes, waarvan 1 ook heel vaag. (Nog) niet overtuigd, dus net bij de drogist 2 nieuwe testen gehaald. 1 daarvan gedaan en maar 1 streepje te zien, niet zwanger dus (??) De andere bewaren we tot vrijdag of zaterdag, maar wat denken jullie ervan? Liefs!
3 weken geleden getest niet zwanger.....toen ongi geworden.... Dan heb je nu toch pas ergens je ei gehad of snap ik het niet?
Je zit nu dus 5 dagen voor NOD, weet je ook hoeveel dagen je na je ei zit? Je bent idd wel heel erg vroeg met testen... zou nog even een paar dagen wachten! Heb je een foto?
Nee heb nog nooit eerder getest. Ja ben inderdaad heel vroeg en verwachtte er niks van, maar toen ineens dat 2e vage streepje Ik heb wel een foto, maar die kan ik met mijn telefoon hier niet plaatsen...
Maar wanneer was je dan ongi? Want uit je verhaal snap ik dat je 3 weken geleden pas wilde testen maar ongi werd. Sorry voor mijn gezeur hahahahhaa maar snap het even niet. Maar op de test van Spanje zie je iets? Soms heb je ook indrogers Had je nu ook een kruidvat gedaan of cb?
Opzich kan het wel, als ze nu op ongeveer dag 21 zit en een dan met een cyclus van 26 dagen. Of miss is het niet precies 3 weken geleden maar 3,5 en dan zit ze al op dag 24 met een cyclus van 29 dagen
19 april was de 1e dag van mijn laatste menstruatie, dus inderdaad iets meer dan 3 weken. Op de Spaanse test zie ik idd een lichte streep. Wat zijn indrogers? De 2e test was van cb, maar die was over de datum. Daar zag ik ook een lichte streep. De 3e was ook van cb (over de datum), geen enkele streep. De laatste was huismerk van de Dirx en die gaf 1 streep aan, negatief dus. Daar ga ik nu ook vanuit. Hoewel ik wel het idee heb dat ik zwanger ben... Gewoon een gevoel en moet vaak plassen, borsten lijken gevoelig... Maar kan ook zijn dat ik te graag wil geloven dat het zo is
Oh ja ik snap het... Nou die van Dirx zal wel niet zo gevoelig zijn dus het kan dat je daar nog niks op ziet. Ik zou anders een kruidvat kopen of een testje op internet bestellen?
Misschien dat het wel kan hoor. Ik heb ook 5d voor ongi positief getest. Dit was met kv test van 2 voor 5 euro. Veel succes!
Die cb is dat met zwanger niet zwanger? Want zo'n cb test bestaat toch nietmetstreepje? Op de action zie ik wel degelijk iets. Ik zou zeker een kruidvat doen!
Ik denk zwanger! Maar vlgns mij moetje indd geen streepjes bekijken bij de cb test.. maar die anderen zijn best duidelijk vind ik!
Nee dat denk ik ook niet. Deze hadden we over en horen bij zo'n digitale houder, maar die hebben we niet meer. Ik denk zelf ook dat ik zwanger ben, maar durf nig niet te juichen Donderda test ik weer.
de CB zou ik even in het midden laten De andere test op je 1e foto zie ik idd een streepje Die van vanmorgen is al duidelijker je ziet dus wel een oploop erin dus waarom niet met kv of action doortestten om te kijken of je ze ziet oplopen! je zit nog 4 dgn voor nod en de action test zelf heb ik nooit gebruikt en die zijn minder gevoelig als de kv testten.