even hoor ik snap het gewoon niet meer. Op dag 6 na de eerste ong dag een bijna positieve ovulatie test. Blijven door testen maar streepjes werden steeds minder duidelijk... Vanmorgen met ochtend urine ook negatief. Maar sinds maandag wel "slijm"waargenomen..... En ik dacht nou zal test wel poitief zijn zit op dag 16 maar weer negatie slijm is toch een teken van dat je ei eraan komt?? Wie helpt mij? Als ik het gemillde van de laatste 3 maanden cyclus neem dan zou ik nu in de vruchtbare periode zitten....hoop heel erg op jullie advies/mening tmaakt me zooooooo onzeker
Als je zo vroeg een posi ovu test hebt gehad heb je denk ik een vroeg ei gehad. Maar gezien de afscheiding kan het geen kwaad om gewoon als vruchtbare periode te beschouwen. Je NOD berekenen is zo wel een beetje lastig dus zal even ongeduldig wachten worden !
Hoelang is jou cyclus dan ? Mijne beginnen nu ook licht te kleuren maar heb hem meestal dag 17 18 En heb veel slijm nu Anders s middags even testen. Nooit met ochtend urine doen is mijn geadviseerd met met het 2 de plasje
mijn cyclus is erg wisselend geweest..maar de laatste drie waren 24, 27 en 30. Vorige maand dus 30 en toen had ik op dag 16 echt een knal test! Nee ik weet niet met ochtendurine maar ik dacht ff kijken wat er gebeurd...maar goed vanmiddag testje gedaan maar negatief. Ik vind het maar wat vreemd..want als vorige week mijn ei was dan zou ik de 23 ong moeten worden.(14 dagen na ei) pff ik snap er niets meer van en op mn lichaam vertrouwen dat durf ik niet meer. En dan denk je ovu testen dat zal een beetje duidelijkheid geven niet dus nog steeds erg onzeker... Ik heb besloten nu gewoon wel door te blijven testen nog 7 dagen en afwachten verder kan ik toch niets doen...
meid mischien is je ei in aantocht zou wel klussen vandaag en morgen zodat je je ei niet mist als je een positieve test zou hebben savonds laat of snachts bijna positief kan ook zijn dat je ei is geweest savonds laat of snahts dus korte piek . zou voor zeker effe doortestten meid en niet opgeven!
Bepaalde voedingsmiddelen kunnen ook voor extra afscheiding zorgen, zoals suiker en champignons. Toch het zekere voor het onzekere nemen; Veel plezier samen