Hallo dames, Wie van jullie heeft ervaring met de ovulatietesten van Kruidvat? Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet aflezen nu.... Hij is nl. bijna gelijk van kleur (beide strepen dus). Alleen is de streep links ietsjes minder breed, maar dat scheelt ook praktisch niks. Ben niet ongesteld geworden (al 6 wkn niet), dus vroeg me sowieso af of je dan wel een eisprong krijgt? Heb al en zw.test gedaan (meerdere keren), maar die is (en blijft) vaag licht zichtbaar streepje... Die test was van CB, de gewone. Hellup... Groetjes, C.
Ik gebruik de dipsticks van sensitest en die zijn heel duidelijk,ook een keer de ovutesten van kruidvat gebruikt maar die geven altijd 2 streepjes waardoor ik ze minder duidelijk vind.Maar je zegt dat je wel telkens een licht streepje hebt op je zwangerschapstest?Als dat zo is zou ik een ander merk proberen of even langs de huisarts.
Ja, dat ga ik denk nu ook maar doen, bezoekje aan de huisarts en misschien vanmiddag ook maar een andermerk zw.test halen en morgenochtend opnieuw testen weer. Vanochtend weer een licht streepje weer van CB, dus weet het niet meer. Dacht toch altijd wel dat die ernstig betrouwbaar waren nl. En ga geen kv ovutesten meer gebruiken nee, ze zijn inderdaad erg verwarrend. De allereerste viel overigens wel mee.. Die was duidelijk echt lichter en die van deze ochtend ook weer, maar die van gisteren en eergisteren was verwarrend Tnx voor je meedenken met me. Grtz
maar volgens mij ben je zwanger hoor. Een licht streepje(als ie net zo breed is als de andere lijn) betekend zwanger. Ik heb nog nooit een licht streepje gehad bij een CB test(ja 1x na de juiste afleestest maar die tel ik niet)Ik zou een andere test proberen van de kv ofzo de werken wel goed
Hoi, Heb gisterenmiddag weer getest en duidelijkere brede streep weer van CB, vervolgens weer in de avond en deze was weer een brede en nu donkere streep. Maar vanochtend dus weer getest en dat was echt maar minimaal zichtbaar een streep (wel weer breed, maar bijna niet te zien). Nu ben ik helemaal ..... wat moet ik er nu van denken dan? Vanmiddag nog maar een keertje testen. Kan het sowieso dat het bij de ene vrouw juist zo is dat in de middag meer HCG in urine zit dan bij de meesten in de ochtend? Lichaam is uniek zeggen ze toch altijd... Maar misschien denk ik mezelf nu wel gek hoor.. Groetjes, C.
Hoi, Als ik je verhaal lees zou ik een digitale met indicator van CB nemen, dan weet je gelijk zeker of ie positief is. En anders is het ook verstandig om een KV 2 voor 5 euro test te doen of een andere zw-test dan CB, als 2 verschillende merken positief geven dan kun je er wel van uitgaan dat je zwanger bent. Wat betreft het HCG kan idd dat je 'smiddags donkerder test als je bijv weinig gedronken hebt. Heel veel succes
Waarom ga je dan niet naar de huisarts?Of test je niet met een ander merk? Ik had dat al lang gedaan als ik jou was,je wilt toch weten of je zwanger bent of niet lijkt me.
Ik had al met ander merken (predictor en SAN) getest en die waren ook licht posi. Maar vanochtend met sensi getest en deze was nega. Dus denk eigenlijk dat het niet doorgezet heeft...