kruidvat ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hajar, Nov 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb die gisteren gekocht. Ik wil ze deze maand gebruiken omdat dit al de 5e ronde is dat wij zwanger willen worden..

Ik ben donderdag ongesteld geworden en mijn cyclus duurt 35 dagen, wanneer moet ik beginnen met die testen want er zitten maar 5 in...

Wie kan met wat meer info geven..

2. Female

Female Niet meer actief

Hoi hajar

Ik heb geen ervaring met ovu testen, maar heb hier heel vaak slechte ervaringen gelezen met kv ovu-testen. Mss een tip dat je volgende x beter andere kan kopen. Veel meiden op het forum zijn vol lof over dipsticks van zwanger & kids (goed en goedkoop)

Over wanneer precies beginnen kan ik geen antwoord geven,, er kan vast iemand helpen hier ;)

Succes deze maand! :)

3. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja, ik heb het ook gelezen nadat ik ze gisteren heb gekocht :(

ik probeer ze en als ze niet goed zijn dan koop ik een andere. bedankt voor de tip ik ga even kijken hoe ik ze kan bestellen..

Bedankt, jij ook succes ik hoop dat je zwanger bent :)

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Hier helaas ook slechte ervaringen met kv ovulatietesten. Mooi een maand misgelopen door die stomme testen... Ik testte wel vier dagen positief. Mijn eerste tip is dan ook: terugbrengen en nieuwe kopen (ik koop altijd matcare en daar zitten er ook 10 in, veel handiger).

Tweede tip: ze raden aan om als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen te beginnen met testen op de 10e dag. Mijn ervaring is dat het dan nog wel een tijdje (lees: vijf dagen minimaal) duurt voordat je positief test. Als jij dus een cyclus hebt van 35 dagen, dus een week langer, moet je beginnen op dag 17. Maar je kan het er ook op gokken en een of twee dagen later beginnen. De kans dat je eerder ovuleert, bij een regelmatige cyclus (!) is namelijk klein.

5. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Ik heb ook slechte ervaring,
    kruidvat ovulatie testen gaf bij mij 7 dagen positief,
    en met de urine van mij man gaf hij ook positief..

Volgende keer gewoon van zwanger&kids kopen;)

Liefs,

6. Proudparents

Nov 27, 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook slechte ervaringing ermee. Beste is nog altijd etos zwanger worden. Hiermee was ik na 1 1/2 strip zwanger :D

7. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    kan ik ze terug brengen ik heb nog een bon? Want zo heel goedkoop zijn ze niet echt voor 5 testen.

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Ik zou ze dan terug brengen en dat kan ook.. als de bon nog geldig geldig is tenminste;)(binnen x-aantal dagen).

Ik wou ook volgende maand 1 keer met ovulatietesten beginnen, want ik moet in jan. naar de gyn., ik had ze ook al aangeschafd (ik kan ze alleen niet meer terug brengen:()

Dus ik denk, anders gooi ik ze toch weg laat ik eens zo'n test doen om te kijken of ze echt vals positief worden en ja hoor, ik had een knal positieve test in mijn hand net.. Terwijl ik morgen of overmorgen ongesteld moet worden.. Is toch belachelijk!!:$

Ik ga de dipsticks van zwanger & kids bestellen, bedankt voor de tip!! Ik had er namelijk nog niet eerder van gehoord, maar als het werkt dan werkt het.:)
    Groetjes,
    Carlien:)

9. luna25

luna25 Actief lid

Jul 12, 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    hey

ik heb de testen gekocht van de apotheek
    ze zijn duur maar werken heel goed.
    ik moest 7 dagen testen en omdat ik onregelmatig ben vanaf de jongste maand dus als je bv 32,32,35,30,27 bent

moest je tellen op de korste maand 27.
    en moest dan moet je dus vanaf dag 10 gaan testen vanaf je eerste dag van je menstruatie alles stond in de bij sluiter

misschien kan je die testen beter doen. ik hoor wisselende dingen over jouw testen.
    voor de ene is het DE ovulatie test om te doen voor een ander niet.
    je kan ze toch gewoon proberen , werkt het niet pak je een ander merk.

suc6 luna

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik heb ze van sensitest en die zijn ook heel duidelijk. Ik heb er zo'n schijf bijgekregen, waarop je kan zien wanneer je kan beginnen met testen.

bv: Als je de 25ste ongi bent geworden met een cylus van 35, kun je beginnen met testen vanaf 12 december.

Heel veel succes met ovutesten!

11. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    terug brengen die zooi! ik heb 22 dagen lang een eisprong volgens die testen!

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Ik zou ze terug brengen en die van zwanger & kids bestellen.
    Ik had toevallig nog een test van het kruidvat liggen en heb die gelijk gedaan met die van zwanger & kids. Kruidvat gaf positief aan en zwanger en kids pas een week later (wat klopte).

Het beste is met een onregelmatige cyclus op dag 10 te beginnen met testen.

13. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik heb zelf testen besteld op matcare.com en omdat ik hele onregelmatige en lange cyclussen heb wist ik dat ik er meer nodig had..
    Ik moest uit gaan van mijn kortste cyclus die ik gehad had en dat was 28 dagen ben op 14 okt ongesteld geworden en op 22 oktober begonnen met testen, op 7 november 1x een positieve test, toen flink ons best gedaan :) , 8 november al negatief en nu had ik een positieve zwangerschapstest dus het is gelukt!
    Je moet wel geduld hebben ik heb dus van 22 oktober tot 8 november elke dag een ovulatietest gedaan en bij mij maar 1x een knalpositieve ovulatietest terwijl ik begreep dat je dat wel meer dan 1 dag kan hebben..!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Ik heb er mijn 1e ronde mee verpest! Valse positieve ovu helaas dus koop ik never nooit meer!!! Ik gebruik nu cb digitaal geweldig enige nadeel het is duur.

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Dan kunnen jullie mijn vraag denk ik ook wel beantwoorden
    Welke ov testen kan je het best gebruiken die je in de winkel kan kopen? Ben niet zo van het bestellen.

16. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik ben nu voor mij dankzij de ovulatietest zwanger...!! Er was nl. geen pijl op te trekken en heb eerder voor niks in onzekerheid gezeten toen mijn cylus ineens langer was en ik dacht dat ik zwanger was maar de zwangerschapstests negatief bleken te zijn. Heel irritant!

17. leuke periode

leuke periode Nieuw lid

Dec 1, 2010
    1
    0
    0
    Lieve mensen,

ik gebruik nu al een aantal maanden de kruidvat ovulatietesten en ze waren op zich altijd wel duidelijk. Maar nu heb ik al 4 dagen achter elkaar een positief streepje (ze verschillen weinig met elkaar) vandaag moet ik nog 1 keer die test doen ik ben benieuwd of hij nu wel negatief is (dus dat ik mijn eisprong heb gehad). best irritant, hierdoor weet ik nog niet wanneer het nou precies gebeurd. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens??

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0

Ik gerbuik dus cb digitaal en die zijn echt super goed!!!!!!!! wel prijzig maar dan heb je wel wat! Deze ronde maar 3 hoeven te grbuiken dus dan zou ik met 1 pak (33 euro) 2 cyclussen kunnen doen...dan vind ik het voor zulke testen echt niet duur!

19. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Dank je voor je antwoord.
    Denk dat ik toch maar is moet gaan wennen aan dingen bestellen ;)
    Begin ik met die om eitje ongeveer op te sporen en daarna ga ik over op CB. als je 2 maanden met cb kan doen vind ik het ook te doen heb nu alleen een verschil in cyclus van 6 dagen dus dan ga ik het niet redden.

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    geen dank meis, ja ik heb ook een onregelmatige cyclus en het was dat cb zo gul was....ik had ze gebeld dat ik na 2 pakken nog geen posi had en toen heeft ze me twv 75 euro aan ovu en zw-testen gestuurd haha 14 ovu's en 1 zw-test dus ik kan nu even vooruit en al helemaal nu mijn ei eerder is ineens. Ik denk dat ik zwanger &Kids ga bestellen als het deze ronde niet raak is en indd ga crosschecken met cb-digi, maar ik temp ook dus ik kan het ook zien aan mijn temp maar wel pas na mijn ei ofcourse ;)
    Hoeveelste CD zit je nu? En hoelang zijn je cyclussen zo ongeveer?

Share This Page