kruidvat ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hajar, Nov 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb die gisteren gekocht. Ik wil ze deze maand gebruiken omdat dit al de 5e ronde is dat wij zwanger willen worden..

Ik ben donderdag ongesteld geworden en mijn cyclus duurt 35 dagen, wanneer moet ik beginnen met die testen want er zitten maar 5 in...

Wie kan met wat meer info geven..

2. Female

Female Niet meer actief

Hoi hajar

Ik heb geen ervaring met ovu testen, maar heb hier heel vaak slechte ervaringen gelezen met kv ovu-testen. Mss een tip dat je volgende x beter andere kan kopen. Veel meiden op het forum zijn vol lof over dipsticks van zwanger & kids (goed en goedkoop)

Over wanneer precies beginnen kan ik geen antwoord geven,, er kan vast iemand helpen hier ;)

Succes deze maand! :)

3. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja, ik heb het ook gelezen nadat ik ze gisteren heb gekocht :(

ik probeer ze en als ze niet goed zijn dan koop ik een andere. bedankt voor de tip ik ga even kijken hoe ik ze kan bestellen..

Bedankt, jij ook succes ik hoop dat je zwanger bent :)

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Hier helaas ook slechte ervaringen met kv ovulatietesten. Mooi een maand misgelopen door die stomme testen... Ik testte wel vier dagen positief. Mijn eerste tip is dan ook: terugbrengen en nieuwe kopen (ik koop altijd matcare en daar zitten er ook 10 in, veel handiger).