Zoals er onder al staat zit ik vandaag op dag 48 maar heb nog geen positieve ovaluatietest. Ik gebruik die van zwanger en kids en ben eigenlijk benieuwd of er dames zwanger zijn geworden na het gebruik van deze testen. Ik test 1 keer per dag in de avond. Kan het zijn dat in mijn ei heb gemist?Zijn er ook dames die onlangs een negeatieve ovu-test zwanger zijn geraakt?Als ik donderdag nog neit ongesteld ben geworden ga ik naar de huisarts, want da zou ik dus zitten op dag 54!!Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Liefs, Meli
hoi hoi, Ik heb in het begin van mijn KID behandelingen de ovu testen van clear blue digitaal gebruikt. Ging maandje of wat prima en toen kon ik dus mijn ovulatie niet meer vinden. Heb toen het ziekenhuis gebeld en het blijkt dus dat je zo je lh piek kan missen...dat ie wat korter is en je net buiten om test. Ik moest toen bloedprikken en idd ik had mijn ei allang gehad. Ben toen met echos en pregnyl verder gegaan. Het kan dus dat je je ei mist en ik denk niet dat dat aan een bepaald merk ligt.
Ik wil je als eerste feliciteren met je zwangerschap. Bedankt voor je snelle antwoord! Dus het is zeker wel mogelijk dat je je eisprong kan missen. Dan weet ik dat in ieder geval...Ik moet geduldig afwachten, wat erg moeilijk is. Ik heb stiekem vorige week zaterdan wel een z-test gedaan maar zoals ik al had verwacht negatief..ik denk toch dat ik maar naar de huisarts moet...