Net gestopt met pil wanneer testen??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Eefje86, Jul 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden..
    Net als iedereen zit ik mezelf helemaal gek te maken..
    Ik heb 11 Juni mn laatste pil gehad, en de 14e mn onttrekkingsbloed gehad..
    Ik slikte de yasmin, een lichte pil dus, ben eerder gestopt geweest en had toen snel mijn cycles terug.
    Ik heb vanmorgen negatief getest.
    Ik zou vandaag officiel ongi moeten worden, voel nog niks.. normaal pijnlijke borsten.
    Heb wel last van mijn buik, vooral rechts, ik droom veel,vroeg wakker, en spierpijn in mn billen?! Ik had een positest verwacht eigenlijk.. heb ik te vroeg getest?
    Ik heb 30 juni een afscheiding gehad wat ik nog nooit had gezien, echt een dikke wit/doorzichtige klodder :) sorry.. miss eisprong toen gehad ipv de 28e? zou het nog positief kunnen worden?
    Heb getest met clearbleu met verkleurend gedeelte..

Groetjes Eefje :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Is geen touw aan vast te knopen, zou het gewoon even afwachten en anders over een weekje nog een testje proberen :)

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Hoe licht je pil ook is en of je vaker gestopt bent of niet... Je lichaam heeft vaak toch even tijd nodig om het zelf weer goed te regelen.. Kan dus alsnog goed zijn dat je gewoon aan het ontpillen bent en je menstruatie een dag of wat later komt..

Als je over een paar dgn nog geen menstruatie hebt zou ik gewoon nog een keer testen :)

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties..
    Ik denk dat ik zondag nog een poging waag.. maar misschien ben ik dan inderdaad al wel ongesteld.. :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Succes :)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Toen ik met de pil stopte werd ik pas na 38dg ongesteld.
    Maakt niet uit hoe het de vorige keer liep of dat het nu een lichte pil was.
    je cyclus heeft even tijd nodig om te herstellen, even afwachten dus!
    succes!!

7. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net ongesteld geworden.. na een cycles van 34 dagen.. ik begon me al zorgen te maken maar opzich wel netjes na het stoppen met de pil..
    Ik heb alleen, heel raar, geen last van mijn borsten, ben ik altijd gehad ook toen ik niet aan de pil was.. heeft dit nog te maken met de pil oid?

Maaar ik vraag mij nu af wanneer ik nu mijn eisprong kan verwachten.. over 2 weken of is dat nu langer??

groetjes

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    34 dagen eerste cyclus na pil is netjes!.. Alleen je kunt er niet echt van uit gaan dat je volgende cyclus even lang is.. en je eisprong komt niet 2 weken na je ongi.. maar gem. 2 weken voor je ongi (en zelfs hier zit veel speling in).. is dus heel moeilijk te zeggen wanneer die komt, kun je beter inschatten als je je cyclus wat meer in de kaart heb.. mijn ei kwam vorige ronde pas dag 27 en deze ronde dag 29/30 .. dus dat is moeilijk!.. misschien ovulatietesten iets voor jou?

9. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga me daar even over inlezen.. die ovulatietesten.. we hebben geen haast, maar zou leuk zijn als het snel lukt.. :)) en een beetje inzicht in je cycles kan geen kwaad ..:)

10. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Wat betreft de ovu testen, ik raad zwanger en kids dipsticks aan, ontzettend goedkoop maar erg goed, ik had lear blue ernaast gedaan voor de zekerheid maar beide gaven ze op dezelfde dag positief aan!

Share This Page