rare vraag over KVtest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Suzanne68, Jan 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Had geprobeerd om ander account aan te maken,omdat ik dit eigenlijk stil wilde houden omdat ik aardig wat RLvrienden heb gemaakt hier op zp.Maar om de een of andere vage reden kon dit niet.Maar wil het wel delen ...dus.....Mensen die me in het echt kennen en dit per ongeluk lezen,wil ik dan ook vragen dit stil te houden.
    Had al een paar dagen het gevoel zwanger te zijn.Niet echt met een duidelijke reden.Alleen een gevoel.Na 5 miskramen zijn we eigenlijk nu al een half jaartje uit de mmm en al 11 maanden niet meer zwanger geweest.Dit is voor ons lang.Nu weet ik omdat we er niet meer zo mee bezig niet zo goed waar ik in mijn cyclus zit en al helemaal niet hoeveel DPO.Maar volgens mij kan ik niet verder dan 10 DPO zitten.Dus dat of nog minder dan 10.Ik test altijd zo vroeg omdat ik nog Utrogestan heb liggen en hier zo vroeg mogelijk mee wil beginnen.Tot zover het inleidende verhaal :D
    Gister getest en helemaal wit.Gisteravond best veel gedronken (limonade) en vannochtend testje met vage streep.Die al heel snel weg was door de urine die doorliep en de test wat gelig maakte.Nu had ik ergens op zp gelezen dat je die KVtestjes kunt wassen door wat water te druppelen waar je normaal urine druppelt.Dit gedaan en daarna de streep heel goed te zien.Heb er wel een foto van,maar daarop zie je hem niet zo goed als in het echie.Wat denken jullie?En wie weet dat van dat water?
    View attachment 219095

2. gizmobo

gizmobo Niet meer actief

Helaas, ik zie niets :(
    Ook niet in het negatief...

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

stond de streep er in 5min? hij lijkt mij te grijzig?

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik denk wel iets heeeeeel lichts te zien maar moet wel echt turen..

En dat water... Sorry maar geen idee.. Maar snap nooit zo goed waarom mensen altijd aal t kloten zijn met testen.. Doe waar ze voor zijn, hebruikz ze zoals hoort...

5. Suzanne68

Ik zie hem hier vrij duidelijk en hij is volgens mij wel roze.Hij stond er vrijwel gelijk.Maar ik twijfel ook nog wel heel erg hoor.

6. Suzanne68

Ik "kloot" normaal nooit met mijn testen ;)
    In het verleden had ik dit ook wel snel met die KVtesten.Dat ze snel gelig worden en dan de streep verdwijnt.En toevallig las ik de tip hier op zp.Normaal doe ik een dag of 2 later gewoon weer een test.Maar dat wordt nu wat lastig omdat ik niet thuis ben.Maar bij een vriendin die iets heel naars heeft meegemaakt en ga daar paar dagen logeren om haar te steunen.En aangezien ik het stil wil houden als het wel zo is gaat dat hem niet worden.

7. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik zou zeggen doe overmorgen nog eens een testje :)

8. cindybaby71

tja ik ben heel eerlijk, ik wil je niet blij maken met een dode mus!maar ik had ook vaker van zulke testen en was toch niet zwanger:) ik had ze ook gewassen met water en na een halve dag wachten zag ik wel iets van een schaduwlijntje maar werd toch altijd gewoon ongesteld:(

ik hoop van harte dat je veel te vroeg getest hebt en je kan daarom het beste over 2 daagjes nog eens testen!

veel succes meid;)

9. Suzanne68

Dit lijntje stond er wel gelijk.Alleen ging hij weer weg door het gelige.
    Als ik er niet mee "gekloot" had,had ik niet getwijfeld en wel zwanger gezegd.Ben ondertussen wel een ervaren tuurder na al 5 eerdere zwangerschappen.Maar juist door dat water ben ik nu erg aan het twijfelen.Maar lijntje was er wel heel snel.Dat lijntje twijfel ik niet zo over.Die staat er wel.Dan weet ik ook als geen ander dat het niets zegt over het eventuele doorzetten van een zwangerschap zo vroeg na mijn ei.Vroeg met het gewoon af van die tip met dat water.Die persoon zei dat het een goede tip was om vage lijntjes beter te zien.En het lijntje was daarna inderdaad duidelijker.

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

In ieder geval bedankt voor het advies dat je ze kan wassen. Had ik nog niet eerder gehoord..

11. Suzanne68

Ik ook in mijn hele testcarriere nog niet hoor.Vandaar dat ik me afvraag hoe dat zit.

12. cindybaby71

ja maar je zegt, het lijntje ging weer weg? door het gelige? het lijntje wat jij bedoelt is volgens mij als de urine erdoor loopt wordt de hele test langzaam roze. maar als er echt een lintje kwam dan mag die niet verdwijnen hoor;)

13. Suzanne68

Daar moet ik je toch even in tegenspreken.Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen heel vaak gehad in het begin dat je eerst een lijntje had en deze niet meer goed te zien was na een paar uur door het gelige van de urine.En dan was ik toch gewoon echt zwanger hoor.Die KVtesten doen dat gewoon heel snel.Ook bij gewoon netjes 4 druppels urine.

14. Suzanne68

Het lijntje was niet gelijk weg.Pas na een uur of 2 ofzo.Door het gelige.En dat heb ik dus al vaker gehad.Vroeg me gewoon af of dat wassen geen effect zou hebben op het lijntje.Maar heb die van gisteren ook gewassen.Daar stond niets op....en na het wassen ook niet.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou hier werkt het wel... hij werd gelig maar m,n lijntje was nog wel zichtbaar.. even "gewassen"
    Test weer wit en 2e lijntje is mooier roze als daarvoor.. al was hij daarvoor al zichtbaar

16. Suzanne68

Haha...geweldig dat je je testje bent gaan wassen.En hier heb ik kwa antwoord wel wat aan.Dus heel misschien ben ik gewoon weer zwanger.En misschien ook niet,maar het zou wel kunnen dus.

17. Suzanne68

@Maybe.....gefeliciteerd trouwens!

18. cindybaby71

het wassen heeft idd geen effect op het lijntje hoor;) ik heb verder geen ervaring met het wegtrekken van streepjes.
    maar waarom doe je niet gewoon een cbdigitaal? die kan je ook al vanaf 4 dagen voor nod gebruiken en dan heb je tenminste duidelijkheid!

ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent meid;) succes;)

19. Suzanne68

Dankjewel.Ik hoop het ook.Vooral omdat we er eigenlijk helemaal niet meer op gerekend hadden dat het nog spontaan zou lukken.Ga denk ik toch maar testjes meenemen naar mijn vriendin en dan stiekem testen ofzo ;) Doe er sowieso morgen nog 1tje en dan drink ik vanavond iets minder limo.Maar weet heel goed dat het zover voor NOD nog alle kanten op kan.

20. cindybaby71

als het je rust geeft gewoon elke morgen een testje doen:p zou ik ook doen hoor:) dan heb je tenminste rust! en denk eraan niet teveel drinken hahah

wat ik persoonlijk belangrijk vind(is mijn mening hoor) is hoe snel er een streepje komt te staan,niet zo zeer hoe dik de streep is;) tenslotte een streep komt er niet voor niets,dus je hebt wel het hcg hormoon in je lijf!! en dat komt natuurlijk alleen bij een zwangerschap!:cool:;)

Share This Page