wie heeft er ook foto's laten maken van hun kindje bij de c1000 ik wel leuk was dat . weet niet of dat in heel nederland was? 1 gratis vond het wel duur want je krijgt er 1 gratis en een foto erbij kost al 19 euro dus ik neem er maar 1 bij. nog meer mensen gedaan?
ja wij ook 2 maanden geleden..heb er nog 4 bijbesteld ze waren inderdaad erg mooi..jammer dat ze zo duur waren!
wij hebben het toen ook gedaan via bellphoto was inderdaad onwijs duur... haad dacht 4 a 5 fotos en was even 60 of 70 euor kwijt haha hier eens maar nooit meer maar wel heel erg leuk voor later
Wij hebben het via bellphoto gedaan. WAs aan de prijs, maar ach ze zijn erg mooi, en waren best wel veel foto's. Dus ja wij hebben het hele pakket voor 108 euro
Daarom lijkt het wel goedkoop. Maar is het het niet. Je kunt ook nooit een canvas laten maken. zonde gewoon.
ja dat kan wel ik ken een site waar je een foto naar toe kunt sturen en die scanne hem dan zo voor je in dat hij ook op canvas kan. ook is hij niet duur en de foto wordt weer naar je terug gezonde als je er een envelop met postzegel bij doet zo heb ik een helle mooie foto op canvas voor een mooi prijsje. zal even de naa van de site zoeken http://www.canvasenco.nl o en ze hebben goede service en prima kwaliteit ook van de gescande fotos
Ik heb de foto op canvas gekocht en ben er zeer tevreden over. Ook de lijst heb ik erbij gekocht. Het was een behoorlijke prijs maar als ik het vergelijk met de canvas foto die mijn schoonouders hebben via een internetsite ben ik toch blij dat ik meer betaald heb