bij de kruidvat zijn de pampers in de aanbieding voor 26,50 maar ze hebben nu ook bonnetjes dus zijn ze nu 16,50 voor 3 pakken! ik heb ze nog nooit zo goedkoop gezien 8-[ .
nee ze hebben de bonnetjes bij de kassa liggen dus je hoeft ook niets in te vullen ofzo. het is voor hun gewoon een streepjescode.
hoe kan dat nou! het hing hier zelfsop het raam van de kruidvat het is dat ik er langs liep en het papier zag hangen 3 pakken pampers voor 16,50. heel apart.
kan je bij deze aanbieding toevallig de bonnen van lekker in het leven ook inleveren? dan 3 voor 6,50!
Ja dat kan alleen moet je het echt helemaal opsturen dan. Maar naar mijn idee was het alleen in baarn dan met de kruitvat dat pampers voor maar 16,50 zijn.
Ik kon ze ook alleen 3 voor 26,50 krijgen. Heel jammer wilde nl best een aantal pakken inslaan. Kassiere had wel gezegd van als je bonnetjes heb ontvangen van Pampers dan krijg je nog eens 10 euro. Ik heb die bonnetjes helaas niet .
Altijd? of wat het alleen vorige week? Anders rijden we vandaag mooi even naar baarn toe! En mag je gelijk 16,50 afrekenen of moet je die bonnetjes insturen?
ik denk dat het alleen vorige week was. je mocht gelijk 16,50 afrekenen, anders moet je even bellen naar de kruidvat hier.