Nope... heb geen vroege testen meer... dus ik wacht nog ff (zo lang ik me kan bedwingen dat is nooit lang)
Haha ik zit me hier ook te bedwingen haha. Op zijn vroegst morgenochtend. Eigenlijk mag ik pas donderdag van mezelf....
Heb je nog getest vandaag? Ik wel... Stiekem toch. Wel weer met middagurine. Zag eerst niet echt duidelijk iets maar na de afleestijd een lichte blauwe waas in het streepgebied, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Iemand ervaring? Wat doen deze plustesten na verlopen tijd als ze negatief zijn? Blauwe waas? Grijze lijn? Pennestreep? Morgenochtend gooi ik mijn laatste kv test ertegenaan. Fuck het wachten met testen. Ik haal gewoon wel weer nieuwe.
heb je een foto Mags?.. idd sch**t aan het wachten. Heb vanmiddag weer een plus test van clear blue gegaan, niets op te zien. grrr.. ben nu aan het werk (pauze), maar mijn hoofd staat er niet naar! Dus kom op met die test! dan heb ik wat te turen!
Nee niet meer getest maar denk dat die kv altijd die streepjes geven die ik had t is dat die krengen zo duur zijn, anders zou ik t uitproberen. Ik ga denk ik pas zaterdag testen als ik dat red...
Nee geen foto gemaakt... Kan er nu nog wel een maken maar weet niet of je er wat aan hebt, indroogsels en zo... Stom zeg dat je nu weer geen streep had!
Heb nu trouwens wel zo'n trekkerig gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld ga worden... Als ik niet zwanger ben ga ik die plustesten dus ook nooit meer kopen....
Ik ook voor jou! Denk je dat indrooglijnen bij deze test blauw zijn? Heb mijn test van vanmiddag nog eens erbij gepakt en nu staat er wel een vaag blauw lijntje. Vaag, maar wel echt blauw, niet grijs. De blauwe veeg is wegg... Vaag hoor.