Wie kan mij helpen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Talpa, Jul 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Talpa

Talpa Lid

Jul 16, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wie o wie kan mijn helpen. Sinds 3 maanden slik ik clomid 50mg en heb twee keer een super mooie eisprong gehad maar helaas geen innesteling. De afgelopen keer had ik twee mooie eitjes en hoefde ik niet meer terug. Nu had ik vandaag ongesteld moeten worden maar tot heden nog niks. Ik durf geen test te doen omdat ik al vaak teleurgesteld ben... Wie kan mijn vertellen als ik 2x precies een cycles van 28 dagen heb gehad zal dat dan nu ook zijn? Heb wel super veel buikpijn net alsof ik elk moment ongesteld moet worden( dit gevoel heb ik nu ookal twee dagen)

2. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Denk wat mensen ook nu gaan zeggen het je geen duidelijkheid geeft.....alleen een test! Nu slapen en morgen testen!

3. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Eens met lunap alleen een test kan je duidelijkheid bieden!

4. Lutty

Lutty Actief lid

Oct 26, 2012
    469
    0
    0
    Een cyclus kan altijd een paar dagen verschillen, ook met Clomid. Ik zou testen, dat geeft duidelijkheid.
    Ennuh (ik hoop dat het niet nodig is) maar evt. volgende ronde ovulatietesten gebruiken, dan moet je niet zo zitten twijfelen over de lengte van je cyclus.

5. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

Apr 28, 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ik dacht destijds ook ongesteld te worden, had veel buikpijn.....was ik toch zwanger! Testen jij!!

6. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Talpa, ik ga heel streng tegen je zijn, maar dat alleen omdat ik je een stapje verder wil helpen. Je geeft aan dat je geen test durft te doen omdat je bang bent voor de teleurstelling. Weetje...ik begrijp je emotie heel goed, maar het is een perfect moment om jezelf een plezier te doen!
    Want: Geen test doen uit angst voor het resultaat geeft jou juist extra stress, want het is vreselijk om niet te weten wat er aan de hand is. En het uitstellen van een test zal ook het resultaat niet beïnvloeden. Je bent nu -op dit moment - wel of niet zwanger... en uitstellen gaat dat niet meer veranderen. Want als je het uitstelt en de hele dag verstrikt zit in je gedachten, ben je niet ineens morgen toch wel zwanger, als dat nu niet het geval zou zijn...en andersom ook niet.
    Trek je stoute schoenen aan en verlos jezelf uit deze martelende onzekerheid! Ongeacht het resultaat mag je dan trots op jezelf zijn, omdat je goed voor jezelf gezorgd hebt. Je hebt jezelf dan 'ontzorgt' en dat is heel dapper! Je moet immers goed zorgen voor de mama van jouw kindje(s)! Testen dus...en wie weet heb je zometeen dan zelfs wel heel goed nieuws! Ik duim alvast voor twee strepen!

PS ...buikpijn zegt niks.
    PS II ...ben je al onderweg naar de badkamer??

7. Talpa

Talpa Lid

Jul 16, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx alle voor de lieve berichten. Inmiddels een test gedaan helaas negatief. Tot heden nog steeds niet ongesteld... Echt raar... Wacht denk maar gewoon af een paar dagen.

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Jammer meis.. :(
    succes met wachten.. ik weet hoe het is! knuf!

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heb je geen follikelmetingen gehad en advies gehad van wanneer je het moest proberen en wanneer je dus kan testen?

10. Talpa

Talpa Lid

Jul 16, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas de kogel is door de kerk.. Ik ben net ongesteld geworden :(. Baal enorm... Nu maar weer aan de clomid. Iemand nog tips voor mij?

11. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

Apr 28, 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Heel mooi verwoord, complimenten ;)

12. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

Apr 28, 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ohhh jammer.
    Ik heb geen ervaring met clomid, wel met ovulatietesten en tempen...en dat heeft mij erg geholpen.

13. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    1,284
    0
    36
    Female
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hier aan de derde ronde clomid. 2 rondes 50 geslikt. een keer eisprong gehad en 2e keer niet. Nu 100mg geslikt en dinsdag bloed geprikt, dus morgen ff bellen. Heb ovu testen gebruikt en heb een eisprong ontdekt ook de pijntjes er van gehad. Zit nu op dag 23 maar heb geen idee precies wanneer mn ongi zou moeten zijn. dus ik wacht gewoon nog een week met testen, dan is het dag 30. Vandaag wel last van mijn buik....

tips... ja ik zou ook ovu testen gebruiken. maar ja die helpen helaas niet bij de innesteling

14. babylo

babylo Bekend lid

Mar 19, 2013
    613
    46
    28
    Dames ik heb clomid en preseed gebruikt en was gelijk de eerste ronde zwanger bij beide keren.. helaas kreeg ik een mk bij mijn eerste zwangerschap.. preseed is een soort glijmiddel wat je vaginaal moet inbrengen je kan het via de site bestellen of via je aphotheek er zit genoeg gel voor 3 maanden gebruik. Je gebruikt het trouwens op de 3 vruchtbaarste dagen.
    Succes allemaal..!

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    bij onze eerste dochter ben ik zwager geraakt met clomid, de 4e ronde was ik zwanger!! maar ik hoop nu zonder clomid van de 2e zwanger te kunnen raken!
    Tempen heeft mij wel heel erg geholpen! succes!

ow ja.. wat ik nog wou vragen.. wanneer moet je weer naar de gyn?

Share This Page