Bovenste foto is van gisterenochtend. Onderste foto van vanmorgen. Op de onderste foto is de test wat beschadigd dus ik weet niet of het resultaat betrouwbaar is, maar die van gisteren gaf ook een licht streepje. Overigens zijn die mini-dingetjes echt moeilijk om helder op de foto te krijgen. Ik moet een foto maken van het object waar ze op liggen (gisteren de grond, vandaag de vensterbank) en dan op de pc die foto heel erg inzoomen. Dus ik weet niet of jullie er überhaupt iets uit halen. Maar ik ben benieuwd... Gisteren 10 dpo, vandaag 11. Ik weet het, nog véél te vroeg. Als iemand een portie geduld voor me overheeft, graag!
Kan niet, vloer wordt gelegd en om 16:00 moet ik werken. Maar er komen wel testjes met de post vandaag als het goed is.
Zo onwerkelijk dit... Dit is pas ronde 1 (en zelfinseminatie, dat is echt een prutswerk). Had echt niet verwacht dat het nu al iets zou worden dus ik denk stiekem nog steeds dat mijn ogen me in de maling nemen en ik alleen maar een streepje zie omdat ik dat wil zien. Maar als jullie het ook zien... Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus die nooit langer is dan 26 dagen (in ieder geval van de cyclussen die ik heb bijgehouden). Dus morgen zou ik officieel een dag overtijd zijn wat dus echt wel apart is voor mijn lijf. Borsten doen zeer, darmen zijn op hol geslagen (gelukkig woon ik alleen dus ik kan ongegeneerd winden laten ) en een algeheel raar gevoel in mijn buik wat ik niet kan plaatsen, zal wel van die darmen komen. Ik vind het echt heel onwerkelijk en durf nog niet zo goed ergens op te hopen.
Ik kan ze niet echt zien, maar dat ligt meer aan mij denk ik, ik ben ook niet bekend met deze testen! Succes met wachten!