Hallo dames, ik heb een vraag.. Ik snap het namelijk zelf nie goed.. ik heb nog nooit een knaller gehad zoals ik het hier wel eens voorbij zie komen.. wel een wat donkerdere test.. of (bijna) even donker als de controlestreep. Nu is het wel zo dat ik dan keurig na 13/15 dagen na die donkere test ongi word. Dus dat is dan mijn Positieve.. Dus òf ik heb niet genoeg LH in mn urine (ik drink weinig en plas ook een poos nie voor ik test), òf ik heb nooit een echt goede eisprong.. Wat denken jullie? Ik heb deze maand trouwens cd 15 mn posi test gehad.. en heb dag 16 duidelijk mn ei gevoeld..
Ik lees mee... Dit is dan wel de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik, maar ik ddenk gister ook mijn piek te hebben gehad... Ik ben op cd8 begonnen met testen en die van gister was donkerder dan ervoor, vandaag weer lichter. Ook heel vreemd, vanmorgen voor de eerste keer een heel lichtroze/witte veeg slijm Maar ik zit eigenlijk ook veel te vroeg in mijn cyclus om een eisprong te hebben Ook is het maar de vraag of ik wel een (goede) eisprong heb ivm pcos en cystes
Ik zou denk ik gewoon nog eens even doortesten, totdat je ongesteld wordt, dan kun je zien wat bij jou positief is. Maar wel raar dat je een vrij normale cyclus hebt.. Ik had deze maand namelijk pas op dag 37 een positieve ovulatietest.
Je bedoeld mij? Ja, daarom vond ik diagnose pcos ook wat vreemd. De gynaecoloog wist mij de vorige keer te vertellen dat er een nieuwe cyste wa gekomen ipv de cyste die er eerder zat. Deze cyste zou onstaan zijn vanuit een eisprong. Het eitje springt dus niet, maar blijft vastzitten Dit is dan ook wel de eerste cyclus dat ik ovulatietesten gebruik, al vanaf eerste keer een streepje. Ga sowieso doortesten om te zien wat de testen doen. Maar heb al gelezen dat ovulatietesten altijd een streepje kunnen geven bij pcos.. Ook zou mij eisprong veelste vroeg zijn voor normaal geloof ik, maar toch vond ik die roze veeg vanmorgen vreemd
Hihi nee eigenlijk TS. Maar nu ik jouw handtekening zie, zie ik ook dat jij een vrij regelmatige cyclus hebt! Inderdaad vreemd dat je diagnose PCOS hebt gekregen dan!
Ik heb ook geen echte knaller gehad met mm ovulatietesten.... En uit eindelijk met een zwangerschapstest wel.. Volgens mij verschilt dat ook per persoon en heeft niet iedereen een knaller..
Ik had het bij sommige ovulatietesten ook niet en bij een ander merk wel. Predictor werkte bijvoorbeeld niet en clearblue wel. Echt zo raar! Misschien een ander merk proberen?
Zou eens een ander merk proberen.. Zwanger en kids ofzo.. Ik vind dit Rottesten die te vaak twijfelachtig zijn en nooit eens duidelijk positief..
Ik heb al meerdere merken geprobeerd en op geen enkele een knaller te zien. voel meestal wel mn eisprong dus aan de hand van die testen klopt dat wel met de donkersten.. mja Ik kan dus geen positieve ovulatie streepjes plassen haha