Ik heb een vraagje. Ik heb een hele zak ovulatie testen van 2be sure gekregen. 1) zijn deze betrouwbaar? 2) Zijn ovulatie testen uberhaupt wel betrouwbaar als je urine incontinent bent? Alvast bedankt voor eventuele reacties! Groetjes Kim
Ik vind van wel! Ik gebruik deze zelf ook, wel de extra gevoelige. gebruikte eerst die van action, maar kreeg geen goede positieve testen. Met deze wel! Ik denk het wel, je moet alleen wel even een tijdje wachten met daadwerkelijk plassen en een uurtje of twee niet drinken voor je gaat testen. Probeer ook iedere dag rond hetzelfde tijdstip te testen. Bij voorkeur smiddags of begin van de avond. In ieder geval nooit met Ochtendurine.
Dankjewel voor je bericht. Ik doe nu eind van de ochtend de test, vaak rond een uur of 11, dus dan is het niet echt ochtend urine hehe.
Ben je volledig incontinent? Want dan wordt het lastig, ben ik bang. Je kunt de test niet op urine uit incontinentiemateriaal doen. Tenzij je een (suprapubische) katheter hebt, dan kun je als ik het wel heb gewoon urine daarvan gebruiken. Of bedoel je het type incontinentie waarbij je af en toe wat urine verliest maar ook nog 'gewoon' grotere plassen op het toilet doet? In dat laatste geval geen probleem.
hoi ffff, ik ben bijna volledig urine incontinent. Maar als ik me echt concentreer lukt het vaak wel om wat urine op te houden om een test te doen.
Dat is dan waarschijnlijk geen heel groot volume, toch? Bij midstream testen moet je er gedurende (meestal) 10 seconden overheen plassen, dat is dan misschien lastig. De dipsticks kun je dan wel prima gebruiken, daarvoor plas je in een potje en test je daaruit. Volgens mij kun je het met de midstream testen ook doen hoor, dan dus 10 seconden in het potje houden, maar dat weet ik niet zeker.
Is inderdaad niet bizar veel maar volgens mij wel genoeg voor de test. ik heb dipsticks van 2be sure. Heb de midstram geprobeerd, maar het mikken is nogal lastig haha.
Meestal is dit NIET het geval, maar bij mij helaas wel: ik had elke maand 1 dag een positieve ovulatietest, maar bleek géén eisprong te hebben. Het is dus nooit een garantie dat je een eisprong hebt, ook al heb je een positieve ovulatietest...