hoi! De gewone predictor is denk ik ook super gevoelig! Vandaag op 7/8 DPO een mini streepje! Hopelijk loopt hij mooi op maar pfoe zo spannend, morgen een early halen en vergelijken.
Ik zie inderdaad heel licht een streepje. Ik duim voor je dat de early morg duidelijkere streep laat zien
Ja pfff zo spannend! Weet wel dat er van alles mis kan gaan, zelf ook al gehad. Maar we duimen gewoon weer voor een mooie oploop. Ik dacht dat deze nooit zo vroeg al iets zou laten zien.
Ja ik zie hem! Ik zou morgen weer met dezelfde testen als je de oploop wil bekijken. Anders weet je nog niet meer dan nu.
Ja ik dacht ik doe ze beide, 1 voor de oploop en dan om te vergelijken tussen de early en gewone predictor.
Expres en early zijn beetje t zelfde en vind de express zelfs nog wat beter. Maar ik zie hem wel! Op naar een knaller!
Wauw! Ik zie ook al een streepje! Ben benieuwd naar je testen straks Hopelijk een mooie oploop en een plakker
Jaaa er is een mooie oploop!!! De test met de e is de early, de gewone predictor is in t echt zelfs iets donkerder dan de early.