Dames wie heeft dit nog meer gehad. Ik zit nu 2 dagen voor NOD. Kon het vanmorgen niet laten en heb niet met de eerste urine getest, maar die van 3 uur later toen ik weer uit bed kwam. De onderstaande test is van kruidvat. De digitale zegt nog niet zwanger. Wie heeft dit nog meer meegamaakt en was later toch zwanger en gaf de digitale later ook zwanger aan? (Wss is het nu te vroeg, maar die onzekerheid weer )
Hallo! Het lijkt erop dat de test positief is. Kruidvat zwangerschaptesten zijn erg gevoelig en clearblue niet zo. Test gewoon een paar dagen later. Leuk he! Spannend! Veel succes. Groetjes slaapzak
Yep, heb dat ook gehad! Drie dagen later gaf de CB digitale opeens wel zwanger aan, waarschijnlijk net als jij te vroeg getest. Maar euh, GEFELICITEERD!
IKKE en 2 dagen later was hij kei posi ! op nod dag spannend hoor ............... ik heb toen elke dag een test gedaan haha was niet te houden ! duim duim duim
Dat is een mooie positieve test.Die CB zal morgen echt wel zwanger aangeven.Ziet er goed uit ! Gefeliciteerd!
Ik had 5 testen gedaan 2 van kruitvat, 1 van etos , 1 van predictor en de digitale van Clearbleu Alles gaf een streepje dus zwanger alleen de digitale zei niet zwanger maar was mooi wel zwanger!
Vanmorgen kruidvat testje en dipstick matcare gedaan. Kruidvattestje was bijna hetzelfde als hierboven en de dipstick had nu ook een roze streepje en gisteren bleef die nog wit! Nu morgen op NOD weer eens testen en morgen vroeg eens kijken of de ongi wegblijft. Die komt altijd stipt op dinsdagmorgen... Spannend dus!
ow meissie zoooooo spannend ! ik ga voor je duimen ben morgen lange dag werken maar ik spiek wel ff snel hier om te kijken ! en zo te lezen zou het echt wel goed moeten zijn !