Ik gebruik ze al een tijdje en vind ze ideaal en lekker goedkoop. Ik heb een paar foto's in mijn album van de testjes. Heb je de dipstickjes? Ik vind ze goed!
Die foto's van de dipsticks zijn duidelijk zeg! Ja, die heb ik ook besteld, krijg ze als het goed is vandaag binnen Bedankt voor je antwoord! Suc6 met zwanger worden, hoop dat het snel gebeurd!
Jee, dat zijn duidelijke testen van sensitest! Die heb ik nog niet gehad hoor! Moet ik er wel bij zeggen dat ik aan het einde van mijn cyclus zit en dus wacht op NOD. Dit is de eerste testmaand, dus test ik meer dan ik volgende maand zal doen. Ik gebruikte eerst de testen van het kruidvat, ook prima, maar ik raakte in de war omdat ik meerdere testen achter elkaar positief had. Dit zag ik trouwens ook op 1 van de foto's van de testen! Succes! Gr, mexican
Bij de kruidvat ovulatietesten testte ik ook 4-5 dagen achter elkaar positief.Ik gebruik ze dus echt niet meer. De sensitest dipstickjes zijn zo goedkoop dat ik eerst 2x per dag of zelfs vaker(zie foto's album) ermee testte.Nu doe ik dat niet meer. Deze maand gewoon 1x per dag getest.Gewoon minder gedronken en 3 uurtjes opgehouden en testen maar.Vind ze erg duidelijk.
Hai, Ook ik gebruik de ovu testen van sensitest,de dip stick. En ook ik ben er erg tevreden over,ik heb 14 okt mijn ei gehad,zie album duidelijker dan dat kan ie niet worden. Lekker makkelijk,en indd goedkoop. Succes!
Ik heb ze ook gebruikt, maar 1 maand en zie het resultaat! Ze zijn gemakkelijk in gebruik (dipsticks). Je kunt ze bestellen bij sensitest.nl of google even. Aan iederee heel veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!
WELKE DAGEN BEGINNE JULLIE MET DE OVU TEST DAN? HEB ZE OOK NET BESTELD, WIL T OOK PROBEREN...MAAR WEET ER NIKS VANAF...DUS WANNEER BEGINNEN JULLIE, EN HOE VAAK EN HOE ZIE JE T NOU PRECIES?
Hai Girl21, kijk in mijn profiel en klik dan op fotoalbum dan zie je de ovluatie testen hoe ze moeten zijn als ze positief zijn. Het is voor iedere vrouw weer verschillend wanneer ze beginnen met de ovluatie testen niet iedere vrouw heeft dezelfde cyclus. Als jij je vruchtbare periode weet kun je misschien 2 dagen daarvoor beginnen met testen.. Ik ben de 1e dag na mij oni gelijk begonnen omdat ik bang was zo me dagen mis te lopen ivm onregelmatige cyclus.. Indien de testen negatief zijn zie je geen 2e of lichte streep erbij. Succes
Op deze website bereken je wanneer je met een ovulatietest kan beginnen te testen in je cyclus.: http://www.sensitest.nl/ovulatie-calculator.php Of kijk hier: lengte cyclus.... starten op dag 21 dagen ....6 22 dagen ....6 23 dagen ....7 24 dagen ....7 25 dagen ....8 26 dagen ....9 27 dagen ....10 28 dagen ....11 29 dagen ....12 30 dagen ....13 31 dagen ....14 32 dagen ....15 33 dagen ....16 34 dagen ....17 35 dagen ....18 Omdat mijn kortste cyclus 23 dagen was begin ik altijd rond dag 8 te testen.Op zijn vroegst is mijn ovulatie dan ook op dag 11 en het laatst op dag 20.Lekker wisselend dus....
Hoi! Ik heb net de sensitest binnen, de ovulatietest en die zeggen als je een cyclus hebt van 21 dagen moet je al beginnen met testen op dag 3 van je cyclus! Want je hebt altijd je ei 14 dagen voor je menstruatie, hoelang je cyclus ook duurt. Ik heb net ook getest(dag 3 van cyclus)en hij is al bijna posi ! De test streep is wel ietsje lichter dan de co.streep,scheelt niet veel, wil hem in mijn album zetten...iemand die weet hoe dat moet?
Je moet naar je album gaat en klikken op foto uploaden het beste wat je kunt doen is bij je bericht die je hebt geplaatst staat onder profiel daar klik je op dan zie je foto album staan die open je en dan staat er link boven uploaden succes
Mexicang; ik heb ook eens de zwangerschapstesten van sensitest gebruikt maar daar ben ik niet over te spreken. Ik dacht een lijntje gezien te hebben maar een dag later werd ik ongi. Ik heb de zw-testen (pipet) van testjezelf.nu gebruikt en die waren goed. Succes allemaal!
Ik ga deze maand die van Sensitest proberen. Heb vorige maand Matcare gebruikt. Heb de keuze gemaakt op de prijs, want Matcare beviel ook goed. Liefs
De testen staan erin hoor, je moet ze van boven naar beneden lezen. De donkere testen zijn met gecontreerde urine gedaan. Maar als ik het zo aflees lijkt het wel of mijn ei al geweest is ...maar dat lijkt me sterk, dan heb ik al op dag 3 van cyclus m´n ei gehad...nog nooit zo vroeg geweest. Zoals je ziet is de t.streep net niet zo donker als de c.streep, dus denk echt dat het aan de concentratie van m´n urine ligt?
Ik zie in je andere post dat je inderdaad met ochtendurine hebt getest. Dan kan het dus vals positief zijn inderdaad. Zou gewoon doortesten met urine tussen 10 en 18. Liefs
Nou, het was de 2de plas na de ochtendurine, maar nog steeds was het heel erg donker, was ook vlak na mijn ochtendurine....vindt het wel erg vreemd hoor. De bovenste 2 zijn trouwens van eind in de middag maar ik had die middag heel weinig gedronken en erg donkere urine, dus het zou ook te geconcentreerd geweest kunnen zijn. De onderste 3 zijn van vandaag op 1 dag met 2 uurtjes er tussen elke keer, maar volgens mij kan een pos.test nooit zo snel nega worden met maar 2 uur er tussen. Voor die laatste test had ik heel erg veel gedronken... Pfff, op zich handig die dingen maar wordt er nu rete onzeker door. Ben door die gekke testen veel te veel er mee bezig Ik ga nu gewoon elke dag testen en ik zie wel wat er gebeurd.