Hallo dames, vandaag 2 dagen voor nod een test gedaan, omdat ik steeds misselijk ben. toen schrok ik best wel toen er heel vaag een streepje kwam te staan. ik dacht dat ik het me verbeelde, maar nu ik hem weer bekijk staat er toch nog steeds echt een streepje. om er zeker van te zijn zou ik volgende week alsnog een keer testen, maar wat zeggen jullie?
Ik vind t een mooie streep hoor.. Voorzichtig gefeliciteerd 🙏🍀❤️💝
Ik had ook precies zo'n dun streepje op een Action test vlak voor NOD. Ziet er voor mij dus positief uit. Ik zou overmorgen nog eens proberen, of er een Kruidvat tegenaan gooien. Voor nu voorzichtig gefeliciteerd.
Mijn streepjes waren ook zo op de action testen. Morgen nog een x doen en anders een clear blue digitaal met weken indicator, gaf bij mij 5 dagen voor nod al aan
Mijn streepjes begonnen ook zo hoor. Leek ook op een pennestreep. Daarna deed ik er een van kv 2v5. Meteen duidelijk positief. Spannend. Ik hoop op een mooie test voor je.
Dit was de streep toen ik de test al een tijdje had weggelegd, ook was het nog voor mijn NOD misschien dat het daarom zo'n penne streep lijkt? ik zal morgen ochtend nog een keer testen, wie weet staat er dan een duidelijke streep. in ieder geval bedankt voor de reacties!