Hoi! Kunnen jullie please meekijken naar mijn test van action? Ik zit vandaag op 8 a 9 dpo en 11 dagen geleden pregnyl gespoten..afgelopen 2 dagen getest met action of de pregnyl eruit was...gisteren een omo witte test in de ochtend...dus pregnyl eruit Nu ben ik vandaag in frankrijk op vakantie en had 1 testje meegenomen..om 22 uur gedaan en ik zie een lichtroze streepje.. Voor het eerst sinds 4 jaar zie ik dit bij een action test...jammer dat ik geen kv test bij me heb....ik durf niet te hopen..zien jullie ook iets?
Even een update: in mijn handtas had ik toch nog een doosje testen van etos ( test zwanger 2 stuks) nooit eerder deze testen gebruikt tot nu toe...ik heb er meteen vanochtend 1 gebruikt, ik ben zooo ongeduldig..het streepje lijkt erg licht , ik had gehoopt dat hij iets donkerder zou zij met ochtendurine.. Hebben jullie ervaring met etos tests? Nog 1 test over, die moet ik bewaren voor overmorgen...mijn schoonmoeder en schoonzusje zijn de hele tijd bij ons dus helaas geen mogelijkheid om onopgemerkt een test te kopen hihi...zaterdag koop ik meteen een kv test in Nederland.
Mooi streepje hoor! Die van etos zijn minder gevoelig. Maar er staat een streepje hoor. Die vd action zie ik beter.
Etos zijn idd minder gevoelig. Maar ik zie m wel! Zou als ik jou was nu overmorgen de andere test doen, dan moet hij op zijn gelopen
Bij mijn eerste altijd de Etostesten gebruikt. Geven naar mijn ervaring ook alleen een streep als het echt "raak"is , dus ik heb goeie hoop hoor, veel succes met testen, hoop dat je snel een mooie streep kan laten zien!!
Mijn testen zagen er net zo uit 11 A 12 dagen na pregnyl! Bij beide zwangerschappen en zie mn banner! Duim voor een mooie zwangerschap!