Van vanochtend.... moest gewoon weten of ze oplopen, wat dat betreft heb ik 0 zelfbeheersing. Nu gaan genieten en duimen en hopen dat alles goed blijft gaan. Kwaaltjes heb ik niet veel, normaal direct last van borsten maar ik heb in juli een borstvergroting gehad dus het voelt allemaal niet meer zo als voorheen. Soms best vervelend. Dit is 15 dpo.
Meid ik zeg je bent echt zwanger die cb zal inmiddels wel 2-3 weken uitslaan zo te zien aan de testen
Wauw! Je test is zichtbaar donkerder!!! Die van mij helaas zelfde als gisteren. Vandaag 14dpo. Hopelijk ziet die van mij er morgen net zo uit als die van jou!!
Dit waren de testen vanochtend. Moet eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje zorgen maak, dat de CB 1-2 aangeeft.... dat moest toch al wel 2-3 zijn? De Action test is wel weer donkerder vergeleken met gisteren. (Maar ja, die zie je ook "opdrogen" de CB geeft binnen 2 minuten al uitslag). Dit waren mijn laatste 2 testen, ga ook maar niet meer testen denk ik. Ben vandaag 4+2, als ik 3 januari mijn eisprong heb gehad (2 januari 's avonds een positieve ovulatietest en pijn, en op 3 januari nog wat pijn).
Het kan zijn dat je nu net randje 1-2 / 2-3 zit en daardoor dus een (hoge) 1-2 krijgt. Je 1-2 had je immers pas gisteren. Ik zou me zeker niet druk maken. Bij streepjes testen kan je de oploop dagelijks/2-daags volgen. Bij de een digi test kan dat nou eenmaal niet.
Deze is van net... Na 3 uurtjes niet drinken en plassen. Nu had er vast wel 2-3 gestaan. Volgens mij test ik 's middags duidelijker dan in de ochtend.