Vanmorgen besteld, kreeg vandaag mailtje dat hij onderweg was! Heb dvd met 7 personen gedaan, 5 extra karaokeliedjes, 2 extra dvd's, helemaal gratis
Ik heb ook de code in mn mailbox gekregen, maar als ik de bestelling wil plaatsen en die e-code invul bij cadeaubon of actiecode, zegt het systeem dat de code ongeldig is.. wat doe ik fout? Code bestaat uit 7 letters/cijfers. Zou het echt zonde vinden als ik m nu niet kan bestellen
Heb hem binnen. Net even gekeken voor de zekerheid en hij is helemaal prima. Dit was de eerste keer dat ik zoiets bestel en ik denk dat de kids op zullen kijken donderdag. Als ik had geweten dat een extra dvd ook nog voor niks zou zijn dan had ik er ook 2 besteld....
Ik wist wel dat je 7 mensen mocht toevoegen, maar niet al die extra's.... Helaas is het hier niet binnen gekomen vandaag. Hopelijk dan maandag. Past het door de brievenbus?
ja, past door de brievenbus. Ik had dus 3 enveloppen, ze stoppen elke dvd apart in een envelop. Ik wist ook niet dat de extra's en de kopietjes gratis waren. Had besteld, maar bestelling nog niet bevestigd zag ik later (gelukkig). Toen toch nog eens geprobeerd met de extra's enzo, en ja hoor, het werkte.. Ben ook erg benieuwd hoe onze oudste het gaat vinden!