Ik zag dat dit nieuwe luiers zijn bij Kruidvat. Maar de andere luiers zijn er ook nog. 5 jaar geleden gebruikte ik deze gewoon. Maar wie heeft er nu ervaring? Wat is het verschil tussen pure en soft en en de andere newborn luiers? Ik zie nu op instagram bijv ook wel van die abbonementsvormen voorbij komen. Frans merk geloof ik, maar volgens mij kan het ook bij etos. Is dit nu heel handig, zo'n abbonement? En is het goedkoper? Alvast bedankt voor de reacties
die luiers zijn echt vreselijk. Stinkt giga als plas in zit. En lekken steeds door. Met abbonoment geen ervaring ik loop graag naar winkels.
grappig. Ik heb halve pak weg gegooid. Ik blijf bij pampers vind ik toch echt fijnste en steeds voor 50% is goed te doen.
Grappig! Blijft toch heel persoonlijk dus! Ik vond pampers altijd stinken.. Ik ga het gewoon eens uitproberen!
Ik heb vorige week ook is een pak van die nieuwe gekocht. Nou nooit meer, jakkes wat stinken die luiers, zelfs na een slaapje van 1.5 uur stonk het gewoon alweer vreselijk. Nooit weer
Een gastkindje had er eentje aan en een schone mee. Ik vind ze schoon al niet fris ruiken en ze hebben zo’n viezig kleurtje. Ik vond hem snel vol lijken en ruiken, ik vind pampers prettiger. Zelfde niveau als die Woezel en pip luiers van de Etos en van de AH , vind ik ook niks.
Hier wel fan van de normale luiers van de kruidvat.. die nieuwe nog niet geprobeerd. Etos luiers vind ik niks, jumbo ook niet zo'n fan van. Liefst de normale van kruidvat of gewoon pampers uit de aanbieding. Of een abonnement echt goedkoper is geen idee.... wist niet dat je daar een abonnement op kunt nemen
Als je Kruidvat luiers gebruikt niet hoor. Ik heb hele doorrekeningen toen gemaakt (wel 2017) en altijd kwam Kruidvat goedkoopste uit de bus (nou ja ik had niet Lidl meegenomen ofzo) per luier ook bij zijn abonnement. Hier ook altijd tevreden geweest over de luiers van Kruidvat maar wel al dik een jaar uit de luiers. Vanaf november zal ik weer even reviewen en berekenen
Wij hebben laatst een pak gekocht om te proberen en we zijn er wel content mee. Nog niet doorgelekt, geen vieze geur en ze zitten prima. Wij hadden altijd de Oud en Vertrouwd luiers maar die hebben ze uit het assortiment gehaald en die normale van kruidvat vinden we niet fijn. Dus overgestapt op pampers, ik denk dat zodra die op zijn we helemaal over gaan op de pure and soft.