Nog tot en met zondag, ook op de online bestellingen... Lego en Lego duplo, 2e voor de helft van de prijs Alle speelgoed, 2e voor de helft van de prijs Heb net lekker goedkoop ingeslagen voor de sint en kerst!!!
Tnx! Ik hoop dat ze het nog hebben. M. Is bijna 1 jaar met zijn verkaardag dus een doos duplo zou wel leuk zijn denk ik
Ja, ik hoop het ook voor je, hier hadden ze nog genoeg... Heb 2 grote dozen duplo, een cars loopauto en een little tikes dirt digger meegenomen met veel korting! Zowiezo waren de duplo dozen al goedkoper dan in andere winkels en nu dus helemaal met die 2e voor de helft van de prijs...
Hihi ik had vorige week dubbel korting... via de kortingskaart van Kruidvat kreeg ik de aanbieding 3 halen 2 betalen. Dus ik ging naar KV... zie ik dus de aanbieding 2e voor de helft. Kijk ik op de bon.... dus 3 voor de prijs van 2..... en daarna ook nog eens 50% korting op de totale prijs
Had ik ook! 6 stuks Lego gekocht. Ipv 90 euro hoefde ik nu nog geen 38 euro te betalen! Ik ben helemaal happy. 😃