kruidvat stomer-Blender.

Discussion in 'Meld onveilige producten en situaties' started by Hero87, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hero87

Hero87 Actief lid

Jun 23, 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Kruidvat haalt blenders babyvoeding terug

RENSWOUDE -
    Winkelketen Kruidvat roept klanten op een onlangs gekochte blender voor het maken van babyvoeding terug te brengen. Het gaat om de Stomer-Blender, model XJ 12406. Dat maakten Kruidvat en de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag bekend.

De Stomer-Blender is een machine voor het maken van babyvoeding door middel van stomen en blenden. Tijdens de bereiding van de babyvoeding kan een onderdeel in het apparaat beschadigd raken, waardoor stukjes van het onderdeel in de maaltijd terecht kunnen komen.
    Het product is inmiddels uit de schappen gehaald. Bij inlevering wordt het aankoopbedrag vergoed.
    De blender werd sinds 3 februari verkocht in de winkels van Kruidvat en sinds 21 april in de winkels van Trekpleister.

Kruidvat haalt blenders babyvoeding terug|Binnenland| Telegraaf.nl

2. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Shit! Heb ik nou net gisteren dat ding voor de eerste keer gebruikt om groente hapjes mee te maken. 😏 Dan ga ik die hapjes maar weggooien voor de zekerheid.
    Gelukkig heb ik de doos, bijbehorende boekje en garantiebewijs nog.
    Wel jammer, had ik eindelijk een betaalbare stoom/blender om babyvoeding te maken ipv van die belachelijk dure beabacook of avent stomer. Dan ga ik het maar op de ouderwetse manier doen met koken en staafmixer.

3. VeiligheidNL

VeiligheidNL Veiligheidsexpert

Mar 5, 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam

Attached Files:

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben deze blender, maar geen bon of originele verpakking meer. Krijg je dan ook je geld terug?

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    ondertussen al teruggebracht.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Balen! Maar op mp staan ook een hoop goede stomer blenders. Ik heb de mijne voor 25 euro gekocht, een avent.

7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb nu een beabacook te leen van mijn schoonzusje.
    Maar dank je voor de tip. :)

Ik heb de blender ook zonder bonnetje terug kunnen brengen.

Share This Page