er liggen bij mij in een straal van 10 km 7 kruidvat winkels! en allemaal waren ze uitverkocht Maarrrr........ Ze krijgen ze nieuw binnen!
Idd, we krijgen nieuwe binnen! Over de aantallen en wanner het uitgeleverd word is ons niets bekend, maar in het dagbericht die we kregen per mail van ons hoofdkantoor is gemeld dat ze proberen om voor vrijdag elk filiaal weer te voorzien!
Zou je ons kunnen zeggen wanneer ze binnen zijn? Het ziet zo stom uit als ik iedere dag even langs de kruidvat ga
Ik heb er 4 gehaald! JOEPIE! Ik stond om 10 voor 9 voor de deur, er stonden 5 andere mensen! Heerlijk lekker een x weg!
Haha ja dat had ik gezien maar ik bedoelde wanneer je weet dat ze binnen zijn (als ze dan binnen zijn gekomen) alleen kun je het niet zeggen en als je het wel zegt zijn ze alweer uitverkocht tja stomme vraag ook van mij
Hier in Apeldoorn waren er bij 1 filiaal 400 vouchers in 10 minuten verkocht Ze zei dat ze donderdag of vrijdag weer binnenkomen....
Telegraaf vandaag: AMSTERDAM - Veel Kruidvat-klanten zijn woedend over de stunt waarbij vandaag voor 9,95 euro hotelvouchers konden worden bemachtigd. De 100.000 kaarten waren binnen een uur op. Door een foutje in de folder gingen sommige mensen er met 20 kaarten tegelijk vandoor. De mensen die wel vouchers hadden, konden de hotels niet boeken. Inmiddels heeft Kruidvat laten weten dat mensen deze week een nieuwe poging kunnen wagen. De keten komt uiterlijk vrijdag met nog eens 100.000 vouchers om de boze klanten tegemoet te komen. Veel mensen die vanmorgen vroeg op de hotelovernachtingen afkwamen, moesten met lege handen naar huis. Nog voor veel van de 700 filialen opengingen, stonden al lange rijen voor de winkels. Met de kaartjes van 9,95 euro per stuk kunnen klanten binnen een half jaar een nachtje slapen in een 3- of 4-sterrenhotel van hotelketen Fletcher. De site waar Kruidvat-klanten hun kaartje konden activeren (www.fletcheractie.nl) was lange tijd onbereikbaar. Inmiddels is de capaciteit uitgebreid en kunnen mensen weer inloggen. Maar veel klanten zijn teleurgesteld omdat veel kamers al niet meer beschikbaar zijn. Zeker de weekenden zijn snel uitverkocht, waardoor klanten alleen nog maar op doordeweekse dagen een kamer kunnen boeken. Een snel rekensommetje leert dat het in ieder geval druk wordt bij de 28 hotels van Fletcher. Maar volgens directeur Rob Hermans van de Fletcher Hotel Group is er voldoende capaciteit. Wel was het een verrassing dat iedereen tegelijk ging boeken. Daar waren we niet op ingesteld. We gaan ervan uit dat de capaciteit voldoende is, maar mocht dat niet zo zijn behoort uitbreiding van de periode tot de mogelijkheden. Natuurlijk kan niet iedereen op hetzelfde moment in hetzelfde hotel, maar we bieden alternatieven. Ook de drogisterijketen is verbaasd over de stormloop. "We hadden wel gehoopt dat het een succes zou worden, maar dat er zoveel mensen op de kaartjes afkwamen, hadden we niet kunnen voorspellen", aldus woordvoerster José Mes. De zegsvrouw wijst erop dat er voor iedere klant maximaal vier kaarten zijn. Veel mensen belden boos het informatienummer van Kruidvat omdat sommige klanten er met soms wel 12 kaarten tegelijk vandoor gingen. De vouchers werden al een paar uur later voor het dubbele bedrag aangeboden op Marktplaats. "Daar was inderdaad verwarring over. Op internet stond duidelijk aangegeven dat er een maximum van vier per persoon aan zat. Dit stond echter niet in de folder vermeld", aldus Mes. Personeelsleden melden daarnaast anoniem dat veel kaarten al door medewerkers waren opgekocht. Ook zouden vaste klanten kaarten 'gereserveerd' hebben.
En moeten jullie eens op Marktplaats kijken, DAT is pas schofterig ! http://link.marktplaats.nl/204175933
Sorry hoor maar dat van marktplaats echt te belachelijk gewoon Dat je zo'n onbeschofte mensen hebt! Die persoon had gewoon de kaartjes niet moeten nemen en het een ander gunnen die wel graag wilt gaan en niet om geld ermee te verdienen :x Bah bah hier kan ik me dus echt druk om maken hoor
Yessssss we hebben geboekt! We gaan in maart naar Wijk aan Zee. Heel veel weekenden zijn al volgenboekt ggrrrr....dus heb ik maar geboekt van vrijdag op zaterdag. Dus als je bonnen hebt, wees snel met boeken.