Zou fijn zijn als jullie het even willen navragen. Ik wacht wel even af, en anders zet ik (voor de normale prijs) op marktplaats
Consider, zoals beloofd heb ik contact gehad met mijn hoofdkantoor. Deze gaven aan dat je mag bellen naar Boddendijk, de uitgever dan de vouchers. Het nummer is 030-6045356. Succes!
grr, natuurlijk piste ik weer naast de pot. Bij ons de kruitvat had voor de vrijdag een regeling getroffen dat ze pas om 15.00 's middags met verkopen van de bonnen begonnen. Natuurlijk had ik net die dag late dienst, dus vette pech. Hiermee hielden ze rekening met de mensen die moesten werken, ja hallo. Ik moest 's middags werken, hihi.
@truusdemier, bedankt dat je contact hebt gehad met het hoofdkantoor! Probeer de hele dag al dat nummer te bellen...maar er neemt niemand op Morgen maar even weer proberen
Eindelijk maar toch heb ik iemand aan de lijn gekregen op dat telefoonnummer. Het blijkt dat je alleen kunt bellen tussen 14.00 en 16.00. Eerst zeiden ze dat ik verkeerd was geinformeerd en dat ik naar hun de bonnen terug kon sturen en mijn geld terug kon krijgen. Maar na 5 minuten werd ik terug gebeld, hij had even verder geinformeerd bij een collega, en hun gaan nu zorgen dat ik alsnog kan boeken voor september. Ik moest ze even een mail sturen met de datum en welk hotel en mijn voucher nummers. Het hotel of de flechtergroup neemt verder contact met mij op. Ik mocht dit verder niet echt aan de grote klok hangen, aangezien ze bang zijn dat er anders veel meer mensen gaan bellen. Maar goed dat is hun probleem! Dus wij gaan alsnog na veel gedoe toch een weekendje weg in september!
Hahahahaha, Dan had Boddendijk moeten zorgen dat wij WEL de goede info hadden! Gelukkig is het opgelost, en kunnen jullie lekker weg in September!