Spannend..!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Melissa04, Feb 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melissa04

Melissa04 Lid

Feb 22, 2016
    13
    0
    0
    Hallo allemaal,

Lees al een tijdje mee, en me van de week toch maar aangemeld :)

Morgen of dinsdag moet ik ongi worden..
    Heb al wel 2/2,5 week last van me onderbuik, niet dat ie pijn doet maar een zeurend gevoel. Al een paar dagen last van hoofdpijn, iets wat ik eigenlijk zelde tot nooit heb.
    Af en toe eet buien, misselijk, meer plassen als normaal..

Maar geen klachten dat ik kan zeggen het zijn menstruatieklachten.. Dan heb ik altijd erge buikkrampen 2 dagen van te voren en erge pijn in me rug.

2. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

Aug 8, 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Spannend!! Zeker met je klachtjes!

3. Melissa04

Melissa04 Lid

Feb 22, 2016
    13
    0
    0
    Ja dat zeiden 2 vriendinnen ook al haha.
    Ikzelf ga er van uit van niet, is pas de eerste ronde, maar wie weet.

4. jb05

jb05 Lid

Feb 29, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken mijzelf echt heel erg in jouw verhaal! Hier hetzelfde, nu ook allemaal 'vage' klachten.. Maar ze zeggen ook wel eens hoe meer je eraan denkt, hoe meer klachten je je verbeeld?

5. Melissa04

Melissa04 Lid

Feb 22, 2016
    13
    0
    0
    Op et moment heb ik nergens last van, alleen last van mijn onderrug. Maar die link leg ik niet met ongi worden of toch zwanger zijn. Komt namelijk door een operatie waardoor mijn rug iedere dag wel gevoelig is.

Normaal word ik in de nacht ongi of vroeg in de ochtend, op het moment nog steeds niet. Denk dat ik maar alvast een zwangerschapstest ga halen.

Ondanks dat we graag zwanger willen worden, denk ik er eigenlijk helemaal niet zo erg veel aan.

6. Selles

Selles Actief lid

Feb 1, 2016
    266
    0
    16
    Spannend!!! Morgen ochtend gauw testen, ik duim voor je!

7. Melissa04

Melissa04 Lid

Feb 22, 2016
    13
    0
    0
    Ik wacht morgen nog even af, en dan test ik woensdag ochtend.
    Als ik nog kan wachten haha, heb namelijk nog steeds geen menstruatie klachten en ook geen bloedverlies.

8. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik weet niet of je ook de pil hebt gebruikt, maar daar kunnen deze klachten ook goed van komen.

9. Melissa04

Melissa04 Lid

Feb 22, 2016
    13
    0
    0
    Die heb ik wel geslikt inderdaad, maar daar ben ik al ruim een half jaar mee gestopt. En eigenlijk vanaf het begin me cyclus van voor de pil terug :)

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ow oke, omdat ik iets las over eerste ronde. Spannende dag morgen.. Succes! Hopelijk positief nieuws een dezer dagen.

11. Melissa04

Melissa04 Lid

Feb 22, 2016
    13
    0
    0
    Ja, der kwam wat tussendoor met de gezondheid van een familielid die heel dichtbij staat. Waardoor we eigenlijk vanaf nu gaan tellen.
    Hoop het ook, laat het jullie weten :)

Share This Page