Topmark Toppi Duo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Simba, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hallo,

De derde is bij ons in aankomst. Als de baby geboren wordt is de (nu nog) jongste bijna 3 jaar. Omdat hij echter autistisch is (en daardoor soms onberekenbaar is/geen afspraken kunnen maken en een achterlopende motorische ontwikkeling heeft) neigen wij er toch naar om een duowagen te kopen. Ons oog is gevallen op de Topmark Toppi. Deze is redelijk licht, heeft een eigen wagenbak/maxi-cosi-plek voor de baby én een grote boodschappenmand.

Heeft iemand ervaring met deze duowagen? En weet iemand of het voorste zitje behoorlijk wat gewicht kan dragen (op de site staat 15 kg)? Is de wagen nog wel te rijden met een flinke peuter voorop?

De andere optie is een Bugaboo Donkey, maar daar protesteert mijn portemonnee tegen (én mijn verstand, want ik vind het wel heel veel geld voor een kinderwagen) ;).

Of weten jullie nog andere opties? We willen liever geen hele brede wagen, want de supermarkt hier in het dorp heeft daar helaas geen rekening mee gehouden...

Bedankt voor jullie hulp!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Ik heb geoefend met een tandem en ik kan er niet meer uit de voeten. Vind het bijzonder zwaar:) draaien, sturen, stoepjeopstoepje af.
    Wij hebben de duowalker( te koop;)) en zijn er zeeeeeer tevreden over.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Oh sorry, zie nu dat het geen tandem is, maar een soort philandteds ik zou gaan proefrijden!

4. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Bedankt voor je reactie! Proefrijden is een goed idee! Ga ik zeker doen.

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    wij gaan toch voor de donkey, idd erg zwaar achter elkaar. en heb je niet nog een buggy/kinderwagen die je kunt verkopen? zo hebben wij het ook gedaan, klein beetje exta bijleggen en je hebt de donkey, wij hebben onze gewone bugaboo erg goed kunnen verkopen!

Deel Deze Pagina