Hallo, De derde is bij ons in aankomst. Als de baby geboren wordt is de (nu nog) jongste bijna 3 jaar. Omdat hij echter autistisch is (en daardoor soms onberekenbaar is/geen afspraken kunnen maken en een achterlopende motorische ontwikkeling heeft) neigen wij er toch naar om een duowagen te kopen. Ons oog is gevallen op de Topmark Toppi. Deze is redelijk licht, heeft een eigen wagenbak/maxi-cosi-plek voor de baby én een grote boodschappenmand. Heeft iemand ervaring met deze duowagen? En weet iemand of het voorste zitje behoorlijk wat gewicht kan dragen (op de site staat 15 kg)? Is de wagen nog wel te rijden met een flinke peuter voorop? De andere optie is een Bugaboo Donkey, maar daar protesteert mijn portemonnee tegen (én mijn verstand, want ik vind het wel heel veel geld voor een kinderwagen) . Of weten jullie nog andere opties? We willen liever geen hele brede wagen, want de supermarkt hier in het dorp heeft daar helaas geen rekening mee gehouden... Bedankt voor jullie hulp!
Ik heb geoefend met een tandem en ik kan er niet meer uit de voeten. Vind het bijzonder zwaar draaien, sturen, stoepjeopstoepje af. Wij hebben de duowalker( te koop) en zijn er zeeeeeer tevreden over.
wij gaan toch voor de donkey, idd erg zwaar achter elkaar. en heb je niet nog een buggy/kinderwagen die je kunt verkopen? zo hebben wij het ook gedaan, klein beetje exta bijleggen en je hebt de donkey, wij hebben onze gewone bugaboo erg goed kunnen verkopen!