Kruidvat test 2 dagen voor nod

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linaaaa, Nov 12, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linaaaa

Linaaaa Niet meer actief

Tel je vanaf de ovulatie of vanaf je laatste menstruatie?
    Ik ben altijd om de 5 weken ongesteld en 2 weken voor mijn menstruatie een ovulatie.

2. Finca

Finca Fanatiek lid

Apr 29, 2021
    2,039
    1,675
    113
    Female
    Nog getest?

3. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

Nov 2, 2017
    970
    789
    93
    Female
    Clearblue telt vanaf de bevruchting, dus met 5 weken zou je 3+ moeten hebben, die had ik met 6 weken nog steeds niet.

4. Linaaaa

Linaaaa Niet meer actief

Afgelopen woensdag gaf de cleur blue 1-2 weken, dat was ongeveer 2 weken na de ovulatie.

Attached Files:

Finca likes this.
  5. Linaaaa

Linaaaa Niet meer actief

Mm okay afgelopen woensdag was het ongeveer 2 weken na bevruchting, dus klopt 1-2 weken wel.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    2 nov je eisprong, dus afgelopen woensdag was je 13 dpo en dus idd 1-2 op de cb klopt als een bus :)

7. Linaaaa

Linaaaa Niet meer actief

Zojuist weer getest nu 2-3 op de clearblue, hoop dat het zo goed blijft gaan.

Attached Files:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Mooi zo.

9. Linaaaa

Linaaaa Niet meer actief

Vorige week woensdag op de echo een vruchtzak met verdikking gezien en iets wat mogelijk het embryo zou kunnen zijn maar de dag erna begonnen met vloeien.
    Geen stolsels maar wel stukjes en heel rood bloed, nu lijkt het op een gewoon menstruatie, geen krampen gehad.
    Vandaag een echo om te kijken of mijn baarmoeder al leeg was maar het vruchtzakje zat er nog met verdikking en een ring te zien, geen kindje te zien en geen bloed in de baarmoeder.
    Nu weer een week afwachten...voor mij is het wel duidelijk eigelijk.

Share This Page