Hallo,na bijna 18 maanden wachten en veel vervelende onderzoeken had ik gisteravond eindelijk een positieve zwangerschapstest in handen. Er was op de kruidvat test een licht, maar duidelijk rose streepje te zien. Vanochtend was het streepje zelfs wat donkerder. Ook op de extra vroege test van zwanger en kids was een licht streepje te zien. Nu heb ik net met een digitale test van clearblue getest, en die geeft 'niet zwanger' aan. Stom natuurlijk om zoveel te testen, maar ik twijfelde toch nog, vooral ook omdat ik pas morgen of donderdag ongesteld moet worden. Ik heb deze keer vroeg getest omdat ik normaal een dag of drie na m'n eisprong al menstruatiekrampen krijg, en deze keer niet. En nu twijfel ik toch... Hoe kan het dat deze testen een verschillende uitslag geven?Groetjes Anna
De clearblue test zonder indicator heeft veel meer HCG nodig dan de kruidvat test. De andere 2 testen waren positief dus ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen.
Er zijn er hier al meer op het forum die dat gehad hebben, maar meestal was de clearblue test een aantal dagen later ook positief. Die is gewoon gevoeliger en test later positief. Ik zou me geen zorgen maken!
Dank je wel voor jullie reacties! Ik hoop zo ontzettend dat het nu echt gelukt is, maar ben na zo lang proberen ook wel echt bang voor de teleurstelling als het nu toch niet zo is. Durf er bijna niet in te geloven... En dan dacht je van jezelf al geaccepteerd te hebben dat het alleen met hulp zou lukken. Groetjes Anna
Meid, ik hoop echt voor je dat je over een paar dagen een super positieve CB test hebt! Ik duim voor je!