ik weet dat de Z&K uiterst gevoelig niet als uiterst betrouwbaar worden ervaren, maar heb er nog zoveel dat ik ze maar opmaak Zit op 11 dagen na iui #4. Heb 29 mei 5000 pregnyl gespoten die op dag 9 eruit was (dmv eruit testen). Ik heb geen symptomen whatsoever...heulemaol naks wat ik de vorige pogingen wel allemaal had. Word meestal op dag 10/11 na iui ongesteld. De bovenste is van vanmorgen. De onderste van net. De lijn is in het echt roze, maar omdat ik eigenlijk op alle testen streepjes pies zo lijkt het, durf ik er niet meer in te zien dan er misschien is. Is dit een oploper of gewoon prullenbak? Hoe droger die wordt hoe donkerder. Ik heb een kruidvat in mijn achtertuin, maar durf echt niet meer nu.
Heb het contrast iets omhoog gegooid omdat de originele iets overbelicht was denk ik. Weet niet of het helpt Ze zijn nu wel allebei droog
Durf hier echt niks over te zeggen, aangezien hier de laatste tijd veel valspositieve Zwanger en Kidstesten voorbij zijn gekomen. Daarbij was het streepje minstens even duidelijk als bij jou. Zou je dus echt willen adviseren om toch ook even met een ander merk te gaan testen.
Heb ik ook hoor Be Happy. Heb hem alleen nog nooit zo (vals) positief gezien bij deze. Merk toch dat hoe goed je een (tuur)lijn ook wilt fotograferen, ze toch altijd lichter op de site komen. Ik wacht gewoon af denk ik...durf inderdaad geen kv te doen (ook omdat ik daar ook streepjes op plas terwijl het niks is) en dat dus ook niks blijkt te zijn. Dacht alleen omdat het verschil duidelijk te zien is dat het dan minder vals positief kan zijn haha
Wat ik lastig vind is dat de controlestreep op de onderste donkerder lijk dan op de bovenste. Dan zit er kennelijk meer kleurstof in de test en is het dus ook niet vreemd als de teststreep donkerder is. Ik zal ook even een foto bijvoegen van mijn vals positieve zwanger en kids test, gewoon ter vergelijking. Hoop voor jou echt op een terechte streep 😃!
Ok kon het niet laten...na 2/3 minuten...streep is roze maar beter te zien in het echt mag ik na 11 jaar hopen...
Wow, Teddie86, dat is wel een heel duidelijke streep voor een vals-positieve! Hou ons op de hoogte Billie, opzich al hoopgevend dat je niet ongesteld bent geworden!
Die kV is heel mooi! Je had negatief getest toch na pregnyl? Jeetje wat spannend zeg! Zou morgen of overmorgen nog eens testen en kijken of hij oploopt maar vind hem al vrij duidelijk!
klopt Zasu maar dat was met de Z&K en die zijn nooit echt zo duidelijk geweest dan deze. Weet dus niet hoe de kv eruit had gezien met het eruit testen. Maar heb met kv nooit zo'n duidelijke gehad, meer van die wel niet zie ik nou wat streepjes op dag 11 na iui
Ziet er positief uit, prenyl had je er toch uit getest. maar snap je twijfel en ongeloof na 11 jaar ik hoop het voor je
Als ik je test zie en je geeft aan dat je de pregnyl eruit hebt getest, denk ik dat je zwanger bent en ik denk dat je heel heel heeeeel erg blij bent... Een cb werkt ook al hoor die zou ik morgen doen die geeft 1-2 weken zwanger aan vast.. ❤️🙏🙏🙏🎉🎉🎉
Wauw Billie, die is duidelijk!! Ik hoop het zo erg voor je he. Inderdaad de CB digitaal halen morgen. En misschien maandag de HA bellen en vragen of je bloed mag prikken? Na 11 jaar heb je dat wel verdiend lijkt me! En @loving. Ja slecht he! En hij was echt vals want heb dezelfde ochtend hcg laten prikken en dat was 0,6...
Ik ben heel blij, hyper, onzeker. Na zoveel ellende op dit gebied, durf ik niet te hopen dat dit misschien HET is...het is onwerkelijk eigenlijk...dacht altijd het zal wel weer niks worden...deze keer dacht ik waarom zou ik juist niet een keer dat lot goedgezind zijn... ik ben geloof ik nog in shock...
Ik bel maandag de fertiliteitspoli...aangezien ik een hele geschiedenis heb gehad (chemo bij een ZOL) doorlopen met een bbz en daarna spoedoperatie op het randje...dus ik mag hopen dat ze me rond 6 weken laten komen voor een echo.