Ik wordt echt geheel knettergek Ik heb nu al heel erg veel maanden (oke twee jr lang) ovulatietesten gedaan om m'n ovulatie in beeld te krijgen. Hier en daar wel tussenpozen ivm iui rondes of een miskraam. Maar ik weet dus wel ongeveer wat mijn testen laten zien. Nu heb ik deze maand wat nieuws. Ip zou ik over 9 dagen m'n menstruatie moeten verwachten. Kan enkele dagen korter zijn of twee langer. Maar ik heb nog geen enkele knaller gehad. M'n ovulatie testen variëren enorm qua uitslag. Omo wit, een minimaal streepje, een dikkere of bijna knaller) dit nu al vanaf het beginnen met testen en dat doe ik op de (ong) een na laatste menstruatie dag (omdat ik ook eens heel vroeg ovuleerde). Ik testte 2x per dag ivm wisselende diensten en wisselende urine concentratie. Als er s ochtends een streep was dan was hij er s avonds ook. Maar soms de dag er na niet en soms wel. Nu net ook weer (voor deze maand een gemiddelde streep). Wat denken jullie? Weet iemand of ik gewoon heen springer krijg, hem toch ergens heb gemist of wat? Bedankt alvast
Ik weet vanaf hier niet of je een positieve test gaat krijgen, enige wat ik kan zien is dat deze test negatief is, en het enige wat ik je kan aanraden is nog even door testen.