Dit is mijn test van vanochtend, deze lichte streep heb ik nu al 4 dagen. Morgen is mijn nod, en daar straks had ik bij het afvegen een roze veeg, en binnenin roze / rood bloed De streep stond er binnen 5 min vanochtend....
Ik voel me tot nu toe heel goed.. veel symptomen en erg moe De test kan toch geen streepje geven als er niks is? Ik heb nu niks meer met afvegen dus goed teken hoop ik
Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik test met dezelfde testen, kv2v5. Zaterdag een positieve test, geen knaller maar wel een duidelijke lijn, zondag weer getest, lichtere lijn, dus ik dacht, weer een vmk. Vanmorgen toch nog een x getest, donkerder dan die van gister maar lichter dan die van zaterdag...zucht. Geen hoogstaande strepen sinds zondag, waarvan je echt zegt, ja ik zag hem meteen. Vervelend dat afwachten. Ik ben vanmorgen maar bloed gaan prikken bij het zhuis en wacht nu op het verlossende telefoontje. Jij hopelijk ook snel duidelijkheid!
erg irritant he? Ik wacht het nog even af en hoop dat het wegblijft! Ik heb nu met afvegen niks en binnenin roze/rood bloed niet heel veel maar toch.... innestelingsbloeding? Of ik wordt ongesteld
Vandaag is het bruinverlies helemaal weg Ook met afvegen niks meer en binnenin ook niks meer. Ik moet wel heel vaak plassen vandaag en had vannacht een heel draaierig gevoel in me buik. Spannend!!! Oja vandaag is mijn nod!!!