voorgedrukt lijntje k2v5???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LauraS1983, Mar 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

Dec 24, 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi,

even een vraagje...
    Als je test met kruidvat 2voor5 dan wordt het hele ventsterje heel licht roze en een paarse/donker roze controle streep. Als hij negatief is zie je dan het teststreepje als het ware als een wittig lijntje? of kan je uberhaupt dat lijntje zien?

2. Puck1978

Puck1978 Actief lid

Apr 19, 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Bij mij zag je dan helemaal niets. Alleen controle streep de rest spierwit.

3. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    het zou kunnen dat je er te veel urine in hebt gedaan...

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Omo wit en terecht wit.

5. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

Dec 24, 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    mmm nee echt 4 druppels. Het rare is dat je een echt gekleurd lijntje verwacht en niet een lichter dan de omgeving kleur. Ben ook te vroeg dus wacht nog maar ff af en dan opnieuw testen... Voel je me alleen misselijk, pijnlijke borsten etc... en aangezien onze kans op natuurlijke zwangerschap klein is vind ik het vreemd!

bedankt voor jullie reactie in ieder geval...

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ben je onlangs met de pil gestopt? Of kan het niet ontpillen zijn?
    Of misschien een andere oorzaak, koudje? Nee hè? Dat voel je natuurlijk niet aan je borsten. Het zal wel foute test zijn, pech dus, op nod een nieuwe doen.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,017
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Foto??

8. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

Dec 24, 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    ben sinds de bevalling niet meer aan de pil gegaan aangezien onze kansen toch nihil zouden zijn...
    ik heb op mijn mob wel een kleine foto maar denk dat je het daar niet op kan zien... zal wel niks zijn, ga over aantal dagen nog wel weer testen!

9. grieby

grieby Actief lid

Jan 1, 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had ik gisterochtend dus ook zo raar...maar toch duidelijke witte a grijze streep. Ok ok vandaag weer getest..binnen de 5 min een dun roze lijntje,met weinig licht al zichtbaar,alleen niet waar hij off hoort te zitten,maar dichterbij de controle streep . Snap er nu dus helemaal niks meer van. Zondag is pas mijn nod hoor.wie heeft dit ook ook wel is gehad ?? En hoe ging het verder

10. lolalo

lolalo Actief lid

Feb 13, 2012
    404
    0
    0
    Goede ervaringen met de kv testen MAAR 1 keer een "indroogstreepje" gehad, achteraf/ terug gerekend kon ik toen ook niet zwanger zijn want ik had mijn eisprong die dag. Heb de dag erna toen nog een keer getest en die was witter dan wit.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ze schijnen ook wel eens op LH te kunnen reageren inderdaad, al zou dat niet mogen. Vlak naast de controle streep zou ik niet als positief beschouwen.

Share This Page