hoi, even een vraagje... Als je test met kruidvat 2voor5 dan wordt het hele ventsterje heel licht roze en een paarse/donker roze controle streep. Als hij negatief is zie je dan het teststreepje als het ware als een wittig lijntje? of kan je uberhaupt dat lijntje zien?
mmm nee echt 4 druppels. Het rare is dat je een echt gekleurd lijntje verwacht en niet een lichter dan de omgeving kleur. Ben ook te vroeg dus wacht nog maar ff af en dan opnieuw testen... Voel je me alleen misselijk, pijnlijke borsten etc... en aangezien onze kans op natuurlijke zwangerschap klein is vind ik het vreemd! bedankt voor jullie reactie in ieder geval...
Ben je onlangs met de pil gestopt? Of kan het niet ontpillen zijn? Of misschien een andere oorzaak, koudje? Nee hè? Dat voel je natuurlijk niet aan je borsten. Het zal wel foute test zijn, pech dus, op nod een nieuwe doen.
ben sinds de bevalling niet meer aan de pil gegaan aangezien onze kansen toch nihil zouden zijn... ik heb op mijn mob wel een kleine foto maar denk dat je het daar niet op kan zien... zal wel niks zijn, ga over aantal dagen nog wel weer testen!
Dit had ik gisterochtend dus ook zo raar...maar toch duidelijke witte a grijze streep. Ok ok vandaag weer getest..binnen de 5 min een dun roze lijntje,met weinig licht al zichtbaar,alleen niet waar hij off hoort te zitten,maar dichterbij de controle streep . Snap er nu dus helemaal niks meer van. Zondag is pas mijn nod hoor.wie heeft dit ook ook wel is gehad ?? En hoe ging het verder
Goede ervaringen met de kv testen MAAR 1 keer een "indroogstreepje" gehad, achteraf/ terug gerekend kon ik toen ook niet zwanger zijn want ik had mijn eisprong die dag. Heb de dag erna toen nog een keer getest en die was witter dan wit.
Ze schijnen ook wel eens op LH te kunnen reageren inderdaad, al zou dat niet mogen. Vlak naast de controle streep zou ik niet als positief beschouwen.