nee hoor. Maar dat heb ik je al mijn eerste post verteld, misschien had je dat niet begrepen? Een zwangerschapstest kan ook een eisprong oppikken omdat LH en HCG niet zo heel erg verschillend zijn. Zou niet moeten mogen, maar ja...het gebeurt dus wel. Als je plm. 2 weken na je menstruatie gaat testen kun je er bijna zeker van zijn dat het dan om een eisprong gaat. Ook heeft de kruidvat test erg vaak last van indroogstreepjes. Er komt dan een 2e streep (gelukkig pas na 5 minuten, dus dan voel je hem al wel hangen), ook roze etc, maar zwanger ben je dan niet. Klotetesten vind ik het, ik koop ze niet meer.
volgens mij staat tie er nu op? op de foto is t wat moeilijker te zien maar als t goed is zie je het wel
haha okeej jawel had het wel begrepen vermoed zoiezo ni meer dat ik zwanger ben omdat deze negatief was maar indd zou best om mn eiersprong geweest kunnen zijn dan de tijd komt indd wel overeen
als ik dat eerder geweten had ha dik juist in die periode gewoon lekker door geklust maar aangezien ik behoorlijk wat pijn had had ik daar dus geen zin in hahaha achja miss volgende maand beter
ok nou ik zal voor je duimen hoop dat het bij jou wel raak is hou je me op de hoogte? zou ik leuk vinden
Komt goed , weet niet waar je weg komt maar heb topic over meiden uit Overijssel geopend daar schrijf ik bij
jammer nurrie komt hopelijk snel goed ik durf voorlopig ff geen testjes te doen ik heb mezelf voorgenomen om het pas weer te doen als ik overtijd ben
nou ik was dus 2 dagen overtijd en begon een beetje symptomen te krijgen van een zwangerschap deed een test en ja hoor ik ben zwangerrrr nu zo snel mogelijk naar de gyn voor onderzoek
En dus duidelijk een geval van je eisprong gespot met de eedere kv testen. Helaas doen die dat!! Gefeliciteerd met je zwangerschap.. Over 3 weekjes een echo en dan zal je een mooi garnaaltje van 7 weekjes oud moeten zien
bedankt voor de felicitatie ben er echt super blij mee na al dat gedoe en onzekerheid morgen zoiezo even de arts opbellen voor n afspraak
Vandaag een echo gehad bij de gyn en bleek dat de kv testen toch echt gelijk hadden was toen net zwanger dus bij mij was het geen eiersprong die die opgepikt had wel bizar allemaal maar ben super blij alles ziet er goed uit op de echo
Dankjewel Ik ben net over de 2 maandjes heen dus alsnog wel vroeg maar Nog ff volhouden en weer zitten bij de 3 maanden
Dankjewel wilde het toch nog even kwijt voor vrouwen in de zelfde situatie het kan dus echt dat het zo vroeg al te zien is geloof ook zeker wel dat ze eiersprong op kunnen pikken maar hoeft dus niet altijd Het geval te zijn