Ovulatietest na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hellooooooobaby, 18 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellooooooobaby

18 dec 2023
    28
    20
    3
    Vrouw
    Hallo!

ik heb helaas een miskraam gehad en zit nu in mijn 2e cyclus (1e na schoon verklaard te zijn).
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 34 dagen en zou zaterdag op dag 21 na 1e keer helder bloedverlies te hebben gehad vorige ongesteldheid (deze verliep heel apart. Beetje roze slijm paar dagen, 1 dag helder bloed, dagen klein beetje roze en daarna pas mijn “echte” bloeding met stolsels).
    Dus als ik tel vanaf de eerste dag helder bloedverlies zou afgelopen zaterdag mijn ovulatie zijn geweest. ik test ook met ovulatietesten (zie foto) kan iemand aangeven of deze positief kunnen zijn.
    ik weet dat ze niet zo donker zijn als de teststreep maar lees ook dat dit niet bij iedereen het geval is. Zie wel een duidelijke stijging en afname?
    Ik test natuurlijk door aangezien ik eigenlijk er van uitging dat ik donderdag zou ovuleren (ivm dat de bloeding van de zaterdag maar een paar uur aanhield).
    Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen? Of aangeven waar ik het anders moet plaatsen.
    Een heel onzekere tijd gehad en het zou zo leuk zijn als we met wat hoop het jaar af kunnen sluiten.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Deze zijn geen van alle positief of in de buurt van positief helaas

Deel Deze Pagina