Hoi meiden, Vandaag weer een test gedaan... Kreeg weer een heel licht lijntje... Ik heb de verloskundige vanmorgen gebeld om mijn verhaal te doen en te vragen wat zij vond Zij vertelde me heel duidelijk dat een gekleurde! streep neit vanzelf kan komen. Een grijs streepje kan een indrooglijntje zijn, maar is je teststreep gekleurd, zoals de mijne lichtblauw is, dan is het toch echt een streep! Ik ben dus echt zwanger, wellicht nog maar heel pril, maar dat is even afwachten tot wanneer ik de echo heb. Ben zo blij! Ik duim voor jou butterfly, hopelijk kun je ook snel positief testen!
Dank je wel, ben heel erg blij, maar ook wel een beejte angstig, om wat er eventueel weer fout zou kunen gaan. Maar daar wil ik maar niet te veel aan denken... Blijven positief en proberen er van uit te gaan dat het deze keer wel geod mag gaan!
oh, ster, gefeliciteerd meis! wat gaaf voor je. het is je zooo gegund, en ik hoop dat je nu een fijne, gezonde zwangerschap mag hebben. kan me voorstellen dat je je angstig voelt, maar probeer er toch ook van te genieten dat er een klein wondertje in je groeit. knuffel, Lien