zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door es29, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es29

es29 Lid

6 apr 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

we proberen al sinds begin vorig jaar zwanger te worden maar helaas tot op heden nog niet gelukt.

normaal blijf ik na de seks nog even liggen, jullie kennen het wel...
    maar laatst heb ik dat niet gedaan en toen kwam het ook snel weer eruit.

maar nu ben ik 28 feb de laatste keer ongesteld geworden, dus of het dan nu toch raak is kan het me haast niet voorstellen

ik heb wel wat pijnlijke en stevigere borsten en beetje 'pijn'in onderbuik maar verder niks kan ook zijn dat ik het me inbeeld...

wat denken jullie??

alvast bedankt xx

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Spannend!

Die klachten die je beschrijft herken ik van de zwangerschap van ons zoontje.

Testennnnnnn dus!

3. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Het vervelende altijd is dat wachten.
    Jouw kwaaltjes kunnen te maken hebben met een zwangerschap, maar ook met een ongi... Dus er zit echt niets anders op dan te testen!

Wanneer is jouw nod? Bij een cyclus van bijvoorbeeld 28dagen dan kun je nu al testen.

4. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijven liggen maakt in principe niet heel erg veel uit of je dat doet of niet! Met een samenlevingstest bij de gyn moet je de avond voor de afspraak seks hebben, de volgende dag haalt de gyn alsnog jou slijm en zijn sperma eruit!!! moet je nagaan hoelang dat in je blijft zitten! en sperma blijft ook nog een hele tijd goed in jou lichaam... daarom is het altijd goed om ook de dag VOOR de eisprong seks te hebben. de zaadcellen wachten dan op het ei!!
    maar ik blijf ook altijd liggen hoor, toch voor het idee, maar het zou niet uit moeten maken! en met de benen omhoog is ook een fabeltje, maar ik doe het ook altijd haha... alle beetjes kunnen helpen denk ik dan!!

ik hoop voor je dat het gewoon raak is!!!

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Tja, symptomen van een zwangerschap en van een aankomende menstruatie lijken helaas erg veel op elkaar. Daar kun je dan dus ook bijna nooit vanuit gaan, enige wat je zekerheid geeft is een zwangerschapstest. Heb je die al gedaan, of was deze negatief? Anders zou je misschien deze ronde toch een wat later ei hebben gehad, waardoor je NOD dan dus ook later is...

Laat je het nog even weten als je hebt getest? Spannend.

6. es29

es29 Lid

6 apr 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bellanoa Nee heb nog geen test gedaan, als het morgen nog uitblijft dan ga ik denk ik maandag een test halen durf niet echt goed maar dit is ook niks.. je hoort van me!

7. es29

es29 Lid

6 apr 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eloveh ja wat er dan in zit blijft er wel lang in idd maar ik heb vaak het idee dat er helemaal niks achterblijft haha
    ja en idd ff blijven liggen en met de benen omhoog ja je weet het niet he ;)

8. es29

es29 Lid

6 apr 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jj14 sorry snap niet echt wat er bedoelt wordt met nod? mijn cyclus is meestal 30/31 dagen

9. es29

es29 Lid

6 apr 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cyntje78 oh ja echt haha pff zeker spannend, ik hoop maar dat het bij mij dan ook zo is!

10. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    nod is niet ongesteldheids dag.
    Spannend met testen, dinsdag denk ik aangezien je.morgen een test gaat halen

11. es29

es29 Lid

6 apr 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, nou vandaag getest en hij was positief!!! morgenvroeg nog een om te zien hoe ver ik nu ben,
    nu een leuke manier bedenken om de ouders en zus/broer te vertellen...en hoe kan ik zo'n banner maken?

12. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!
    Foto??

13. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Wauw Es, gefeliciteerd!
    Ik had de afgelopen dagen meegelezen en was al wel benieuwd.
    Had je het al een beetje door, of was het echt een supergrote verrassing?
    Geniet ze.

14. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Nod is de eerste dag van je ongesteldheid die je dus eigenlijk niet wilt hebben vandaar 'Niet ongesteldheids dag'
    als je overtijd bent en dus over je nod heen kan je gaan testen.

Ik hoop het voor je meid spannend!!

Deel Deze Pagina