Precies! Nou ben benieuwd hoe je testje er morgen uit ziet.. hihi! Anders hebben we weer een nieuw lid voor ons December-buikjes topic!
Heb net een test gedaan En zie een heel licht streepje maar toch echt een streepje Kan ik er van uit gaan dat ik dan zwanger ben?
Zon streepje heb ik ook Weet niet hoe ik een foto moet hoosden Maar die van mij ziet er net zo uit Heb jij daarna nog weer ge test??
Coool! Je moet als je berichtje typt op het paarse balke eronder klikken (naast verzenden) met "meer opties", en dan beheer bijlagen enz.
Ik heb daarna nog 3 keer getest. Die 2 die je ziet waren mijn eerste 2, en de dag erna nog 2 weer zelfde, en daarna de CB digitaal. Gewoon omdat ik het anders niet geloofde haha. Voorzichtig gefeliciteerd!!!!!! Maar het klinkt veelbelovend!!!!!
Als dat netjes binnen de afleestijd zichtbaar was.... dan mag je er gezellig bij op het december buikjes topic!!! (tenminste, dat denk ik, qua uitgerekende datum? Kun je berekenen)
Ja was netjes binnen de tijd.. Hoe kan ik dat uitrekenen bij die zelfde waar Je ook je innestel datum kunt zien?
Ik doe dat op brabbels, moment... Bereken wanneer je uitgerekend bent, wanneer je zwanger bent geworden en hoe lang je zwanger bent