kruidvat test betrouwbaar 3a4dagen voor nod? ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angelll, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Haha ja lekker genieten met gek doen en gek voelen.. duurt wel een tijdje hoor... ;) voordat het besef komt.

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik hoop zo dat ik in hetzelfde schuitje als jullie zit dames! Ik voel me al 2 weken niet op mn best, en testte vanmorgen nog negatief. Mijn cyclus is meestal vrij lang, maar slik sinds mn laatste menstruatie (7-12 maart) Etos Zwanger worden dus ergens heb ik het idee dat ik een eisprong heb gehad en nu dus zwanger zou kunnen zijn.

Ik heb kwaaltjes die ik nooit eerder rond eisprong en/of menstruatie heb gehad: met vlagen misselijk, erg moe, continue zeurende onderbuik en liespijn....

Ik had de hoop vanmorgen al een beetje opgegeven, ik zou het me allemaal maar gewoon verbeelden. Maar misselijkheid en vermoeidheid, ik ben het liever kwijt dan rijk zeg!

Omdat ik dus Etos capsules slik en dit mijn cyclus zou kunnen verkorten, én ik altijd al een wat onregelmatige cyclus had, heb ik werkelijk GEEN idee wanneer een eventuele NOD zou zijn....Testen is dus onwijs lastig...Maar volgens berekening zit ik nu op dag 32. (en heb cyclussen van 56 dagen gehad afgelopen tijd).

Ben aan het testen geslagen omdat ik me nog nooit zo vlot na mn laatste menstruatie zo beroerd heb gevoeld, en het is geen griepje, duidelijke vrouwenkwaaltjes...Zucht! Dit is echt klote!! Wij hebben geen haast met zwanger raken, maar wil gewoon weten waarom ik me zo voel!

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Vervelend die rare gevoelens en kwaaltjes he? En dat wachten is het ergste!
    Lastig dat je met je onduidelijke cyclus niet weet wanneer je nou kan testen, ik zou over een dag of twee gewoon weer testen!

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ja, zolang ik me zo voel ga ik zeker om de paar dagen testen. Het lastige is dat ik niet weet wat die Etos zwanger worden capsules inmiddels hebben gedaan...Hoogstwaarschijnlijk mn cyclus korter gemaakt (still hope so!) maargoed, hoeveel dagen? Naja, we zien het wel! Ik ga morgen maar weer langs het Kruidvat.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik testte met kv 2 dagen voor nod positief

6. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013