Hallo meiden, Zaterdag een test gedaan cb digitaal, die gaf niet zwanger aan. Zojuist een kv2v5 gedaan en die geeft een heel licht streepje , ik hoef niet eens echt te turen , maar durf nou niet echt blij te zijn? Heeft iemand anders wel eens vals positief ermee gehad? Het streepje verscheen binnen 8 minuten!
Geen idee.. hoop op mooi positief nieuws in ieder geval. Mijn streepjes op de kv2v5 verscheen het test streepje hoe licht hij ook was altijd binnen een minuut. Suc6!!
cb digital zonder tijdindicator heeft meer HCG nodig dan de KV testen, dus hoeft niks te betekenen. Ik testte met die CB later positief. Die met tijdindicator is wel heel gevoelig.
Hoe voeg ik een foto toe? Nog nooit gedaan na al die jaren hier haha! Die cb was met tijd indicator, moet er wel bij zeggen vorige zwangerschap testen ik daarmee ook eerst negatief.
En deze.l wat denken jullie? Kan ik voorzichtig blij zijn? Of is het een indrogen? Vals positieve test? Ben zo bang om teleur gesteld te worden..
Ik zie hem! Geen idee of het vals positief kan zijn.. Nog niet gehoord over de kv testen.. Officieel moet je ze geloof ik binnen 5 minuten aflezen, maar weet niet of het zo is dat ie dan na 8 minuten niet meer telt... Ik zou me daar geloof ik niet zoveel van aantrekken, dat streepje verschijnt niet zomaar denk ik. Zou gewoon even over 2 dagen weer testen om te kijken of ie duidelijker word.. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie wel wat zonder te turen..spannend Wanneer ga je weer testen? Ik lees vaak dat sommige dames smiddags/savonds duidelijker testen dan smorgens. Mn duimen draaien voor je
Ja daarom zat ik ook in over die 8 minuten haha! Ben zo bang teleur gesteld te worden.. En durf ook nog niet te juichen.. Morgenochtend ga ik nog eens testen.. Zijn er tenslotte 2 en kijken of ik t zelfde resultaat heb.. Dan kan ik geloof ik wel een beetje blij zijn!
Jaaa ik zie ook een streepje zonder te turen! Spannend! Ik kom morgen even kijken of het streepje duidelijker word!
Ik heb geen ervaring met de kv2v5 testen, omdat ik niet in NL woon, maar heb begrepen dat deze testen nu ietsje langzamer opdrogen dan voorheen. Dus de 8min lijkt me normaal. Ik denk dat een indroger pas na een kwartier tevoorschijn komt, weet niet zeker wat testen betreft ben ik echt onervaren.
Ik zie nu ook een streepje! Hoef niet eens echt te turen... Spannend! Over een dag of 2 nog eens testen dan moet hij echt duidelijker zijn Succ6!!!
En dit is m'n testje van vanmorgen! Ik mag er toch vanuit gaan dat ik zwanger ben?? Met 5 min zag ik licht streepje, nu die beter is opgedroogd zie je em heel goed! Ik ben zwanger!!! En nu zo bang... Ik blijf positief!!