Ik meet al bijna een jaar mijn temp. Sinds deze maand ook ovutesten erbij gebruikt. Mijn temp gaf op dag 17 mijn ei aan. De ovutesten op dag 17 en 18. Heb netjes mijn temp ingevuld bij FF maar die geeft aan dat mijn eisprong op dag 22 is geweest...? (heb overigens geen ovutest meer gedaan na de 20e dag want toen was er al geen streepje meer te zien) Wie heeft er gelijk Mijn temp+ovutesten of FF...? Alvast bedankt voor jullie reacties! Hieronder even mijn tempkaartje tot nu toe
FF zat er bij mij met ALLEEN temperatuur ook naast..... waarom heb je de test niet ingevuld in FF? dan past ff zich ook wel aan
Omdat ik dus niet precies weet wanneer nou mijn eisprong is geweest omdat ik op dag 22 een kleine tempdaling en stijging had maar rond deze dagen geen ovutesten heb gedaan. Dus ik kan mijn testen wel invoeren in FF maar kan het ook zijn dat ik op dag 22 ook nog een eisprong heb gehad?? (omdat FF hier dus vanuit gaat)
Je "moet" gewoon je positieve ovutest van 17 februari even invullen bij Fertility Friend. (Het gaat er dus niet om wanneer je je eisprong hebt gehad, maar op welke datum je een positieve ovulatietest in handen hebt gehad.) En kijk dan even of hij het kruis misschien verzet naar een eerdere datum. Ben ik ook wel even benieuwd naar namelijk. Vooral gezien je op 17 februari een diepe tempdip hebt gehad.
Ik heb mijn positieve ovutesten ingevuld op FF. Heb stiekum ook even gekeken als ik de positieve tests op een andere datum zou hebben wat FF dan deed. Zijn beroordeling: geen eisprong gedetecteerd. Heb nu dus maar mijn positieve ovutesten ingevuld op dag 17 en 18 en ook FF geeft aan dat ik idd op dag 17 mijn ei gehad zou kunnen hebben. Maar wat is dan die dip op dag 22? Die kan ik en FF niet ontcijferen... misschien toch een tweede eisprong..?
Dat zou ook kunnen, ben ook sinds die dip ontzettend moe. Net als bij mijn eerste zwangerschap. En sinds vandaag vaker plassen en meer honger..maar zo snel al symptomen das denk ik wel erg optimistich Het gaat mij er eigenlijk gewoon om wanneer nou mijn eisprong is omdat mijn temp+ovutesten en FF verschillende data's aangeven..
Bij mij doet FF dat ook! Zat een beetje vooruit in te vullen voor de grap en toen verplaatste ff m'n kruis van 15 naar 22 help! Dus dat vooruit gokken doe ik maar niet meer, word ik alleen maar zenuwachtig van. maarre... innestelingsdipje voor jou wie weet? klinkt leuk!
@ Joolzz: Gebruik je ook ovutesten naast je temp? Je kan denk ik idd maar beter niet meer voorruit gegevens invullen. Je maakt je daar zelf gek mee en bovendien klopt je FF schema niet meer. Helaas geen inndip. De ongi is doorgekomen. Geen flauw idee trouwens wat dan de tweede dip is geweest Volgende maand weer opnieuw proberen prijs te schieten